شاهین شهر بهترین و زیباترین ساختار شهری را دارد

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر با بیان اینکه شاهین شهربهترین، کامل ترین وزیباترین ساختار شهری کشور را داراست گفت: این شهر به عنوان یک گوهر گرانقدر از گذشته به امانت به دست ما سپرده شده که باید از این گنجینه به درستی استفاده و نگهداری نماییم. وی در ادامه با اعلام این مهم که […]

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر با بیان اینکه شاهین شهربهترین، کامل ترین وزیباترین ساختار شهری کشور را داراست گفت: این شهر به عنوان یک گوهر گرانقدر از گذشته به امانت به دست ما سپرده شده که باید از این گنجینه به درستی استفاده و نگهداری نماییم.

وی در ادامه با اعلام این مهم که برای اداره و نظام توسعه شهر شهرداری تنها متولی آن محسوب می گردد اظهار داشت: از حوزه شهرسازی و معماری شهرداری انتظار می رود آینده مترقی و متعالی همراه با شرایطی برای یک زندگی مطلوب برای شهروندان ارجمند ترسیم نماید.

ابریشمی راد با بیان اینکه از شاهین شهر باید با عنوان جلوه ای از شکوه تمدن ایران اسلامی یاد گردد از همه خواست با وحدت ، یکدلی و همکاری یکدیگر برای رسیدن به این جایگاه ارزشمند بیش از پیش همت مضاعف نماییم.

شهردار شاهین شهر از زحمات معاونان سابق شهرسازی و معماری شهرداری تشکر و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت در امورمحوله  نمود.

منبع خبر