شرکت فناوری راهبردی آراد در تلاش برای تسریع و شتاب دادن به فعالیت استارت‌آپ‌های تخصصی در زمینه هوا و فضا

محمد امین ملک پور مدیر فروش شرکت فناوری راهبردی آراد در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند به بلدیه آنلاین گفت: شرکت فنی-مهندسی دیدبان فناوری راهبردی آراد در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای معرفی، آموزش و استفاده از فناوری های نوین تلاش می نماید. مجموعه آراد در سال ۱۳۸۹ پرنده ای بدون سرنشین […]

محمد امین ملک پور مدیر فروش شرکت فناوری راهبردی آراد در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند به بلدیه آنلاین گفت: شرکت فنی-مهندسی دیدبان فناوری راهبردی آراد در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای معرفی، آموزش و استفاده از فناوری های نوین تلاش می نماید. مجموعه آراد در سال ۱۳۸۹ پرنده ای بدون سرنشین عمود پرواز به نام چشم آسمان را طراحی نموده که توانست جایزه بهترین ایده طراحی را در همان سال از آن خود کند که منجر به ثبت اختراعی جدید در حوزه فناوری پهپادی شد. این طرح در سال ۱۳۹۴ عملیاتی شده و مراحل تست را با موفقیت پشت سر گذاشت. متخصصین و فناوران مستقر در مجموعه آراد بصورت متناوب و پیوسته در سمینارها و جشنواره های ملی و بین المللی شرکت نموده و توانسته اند جوایز قابل توجهی بدست آورند که نوید دهنده آینده ای بسیار روشن برای کشور می باشد. امیدواریم بتوانیم با ارائه خدماتی نوین و ساخت ابزارهای کاربردی، نقش موثری در توسعه فناوری های نوین داشته باشیم.

وی گفت: شتاب‌دهنده دانش بینیان تخصصی هوافضا آراد، محیطی برای رشد و حمایت از استارت‌آپ‌هایی است که بطور مستقیم یا غیرمستقیم در حوزه هوا و فضا فعالیت می‌کنند. این مرکز با فراهم آوردن بستری مناسب جهت فعالیت و حذف موانع پیش روی استارت‌آپ‌ها، سعی در تسریع و شتاب دادن فعالیت کسب و کارهای استارت‌آپی دارد. استارت‌آپ‌هایی که بصورت تخصصی در زمینه هوا و فضا فعالیت دارند و همچنین سایر استارت‌آپ‌هایی که برای ادامه حیات خود نیاز به حمایت مجموعه دارند. شرکت دیدبان فناوری راهبردی آراد، مالک شتاب‌دهنده تخصصی هوا و فضای آراد در تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ توانسته است مجوز خود را از مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری از جناب آقای اسماعیل قادری فر دریافت نماید. شتاب‌دهنده آراد سعی می‌کند فعالیت‌های اصلی خود را با نیازهای اصلی و اولویت‌های استارت‌آپ‌ها همسو نماید. از این منظر، با در نظر گرفتن اولویت رفع نیازهای سازمان ها و جامعه به دنبال ایجاد بستری برای نخبگان و دانشمندان جوان است که از فرصت پیش‌روی خود، جهت برطرف نمودن مشکلات و نیازهای روز کشور بهره جویند.

منبع خبر