شرکت مدیران تحلیلگر سپاهان با ۲۲ سال فعالیت در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع نرم افزارهای تخصصی و سفارشی

شرکت مدیران از سال ۱۳۷۹ سابقه فعالیت در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع نرم افزارهای تخصصی و سفارشی بخصوص در حوزه دامپروری و کشاورزی با بیش از ۱۱ نماینده فعال در سراسر کشور و بیش از ۲۰۰۰ مشتری را دارد و آماده ارائه خدمات و مشاوره به سازمانها و بنگاه های اقتصادی است. به […]

شرکت مدیران از سال ۱۳۷۹ سابقه فعالیت در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع نرم افزارهای تخصصی و سفارشی بخصوص در حوزه دامپروری و کشاورزی با بیش از ۱۱ نماینده فعال در سراسر کشور و بیش از ۲۰۰۰ مشتری را دارد و آماده ارائه خدمات و مشاوره به سازمانها و بنگاه های اقتصادی است.

به گزارش بلدیه آنلاین ؛ بگفته کارشناس فروش این شرکت طراحی و پیاده سازی سیستمهای سخت افزاری نیازمند تیمی کارآمد و با تجربه می باشد زیرا با توجه به هزینه های بالایی که پیاده سازی این سیستمها دربر می گیرند، شرکت و یا سازمان هزینه کننده توقع دارد بهترین نتیجه نیز نصیب خود نماید که تیم سخت افزاری شرکت مدیران تحلیلگر سپاهان قادر می باشد این نیاز را به خوبی مرتفع نماید .

شرکت مدیران تحلیلگر سپاهان تا کنون توانسته است گواهی تایید فنی ۱۱ نرم افزار تولید شده خود را از شورای عالی انفورماتیک دریافت نماید.

تولید نرم افزار پرواربندی که با هدف ثبت، کنترل و مدیریت کلیه اطلاعات  مربوط به فرایندهای کار، مواد و سربار در مجموعه های پرواربندی طراحی گردیده است  از اقدامات مهم این شرکت است. علاوه بر محاسبه سود فروش هر دام بر اساس قیمت تمام شده ثبت مشخصات دام ثبت تلفات دام ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام مدیریت شجره دامها مدیریت ترکیب گله دام با دسته بندی های سفارشی ثبت ریزی پرداختی ها از قبیل هزینه های قبوض ، خوراک سگ نگهبان و …  ثبت فروش عادی، ذبح اضطراری ، اصلاح نژادی و لاشه معدوم از دیگر قابلیت های نرم افزار یاد شده است.

منبع خبر