شرکت نوین ایلیا یکی از برندهای پیشرو در زمینه تأمین تجهیزات و ساخت ماشین‌آلات بینایی ماشین و پردازش تصویر

شرکت نوین ایلیا صنعت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه اتوماسیون صنعتی آغاز کرد. این شرکت با شعار راهکارهای نوآورانه در صنعت اتوماسیون، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تأمین تجهیزات و ساخت ماشین‌آلات بینایی ماشین و پردازش تصویر است. به گزارش بلدیه آنلاین ؛ به گفته کارشناس فروش این شرکت؛ تلاش نوین […]

شرکت نوین ایلیا صنعت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه اتوماسیون صنعتی آغاز کرد. این شرکت با شعار راهکارهای نوآورانه در صنعت اتوماسیون، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تأمین تجهیزات و ساخت ماشین‌آلات بینایی ماشین و پردازش تصویر است.

به گزارش بلدیه آنلاین ؛ به گفته کارشناس فروش این شرکت؛ تلاش نوین ایلیا بر ارائه مشاوره علمی بهینه، فروش تجهیزات با بهترین کیفیت و طراحی و تولید دستگاه‌های مجهز به فناوری بینایی ماشین در زمینه‌های ساخت دستگاه‌های کنترل کیفی و ابعاد برداری ، ساخت دستگاه‌های سورتینگ. اجرای پروژه‌های بازرسی خط تولید. و اجرای پروژه‌های ربات است. به همت مدیران کوشا، شرکت نوین ایلیا تا به امروز توانسته نمایندگی اصلی بسیاری از برندهای برتر در زمینه بینایی ماشین را دریافت نماید. ساخت اولین دستگاه کنترل کیفی اورینگ، واشر و کاسه‌نمد در ایران ، ساخت اولین دستگاه کنترل کیفی ویال پزشکی در ایران و  ساخت اولین دستگاه کنترل کیفی چوب بستنی ،چوب نبات و آبسلانگ پزشکی در ایران از اهم اقدامات شرکت نوین ایلیا صنعت در ایران است.