شریفی مطرح کرد؛آخرین جزئیات از پروژه پاکسازی دره فرحزاد/ ایجاد اکوپارک در دره فرحزاد توسط سازمان بوستان ها

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران درباره سرانجام پاکسازی پروژه دره فرحزاد اظهار کرد: شاخص‌ترین پروژه منطقه ۵ دره فرحزاد است و این دره در سال‌های گذشته به دلیل حضور معتادان متجاهر به پاتوق‌هایی برای معتادان تبدیل شده بود. وی با اشاره به عدم استفاده شهروندان از این دره در سال‌‌های گذشته افزود: باتوجه به پاتوق شدن فضا برای […]

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران درباره سرانجام پاکسازی پروژه دره فرحزاد اظهار کرد: شاخص‌ترین پروژه منطقه ۵ دره فرحزاد است و این دره در سال‌های گذشته به دلیل حضور معتادان متجاهر به پاتوق‌هایی برای معتادان تبدیل شده بود.

وی با اشاره به عدم استفاده شهروندان از این دره در سال‌‌های گذشته افزود: باتوجه به پاتوق شدن فضا برای معتادان متجاهر، شهروندان نمی‌توانستند از فضای دره استفاده کنند و در همین راستا با تدبیر شهردار تهران قرارگاه اجتماعی راه‌اندازی شد.

شهردار منطقه ۵ بیان کرد: ابتدای امر، در چند مرحله از حضور معتادان متجاهر دره را پاکسازی کردیم و بعد از آن مسیر‌های دسترسی داخل دره برای تردد خودرهای انتظامی فراهم شد.

شریفی درباره روشنایی دره فرحزاد افزود: روشنایی کف دره را با همکاری شهرداری منطقه ۲ داشتیم و کانکس پلیس نیز بعد از روشنایی در دره استقرار پیدا کرد. همچنین همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حال حاضر در دره حضور دارند تا مشکلی پیش نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که چه اقدامی قرار است برای دره صورت گیرد گفت: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز طرح یک اکو بوستان را برای دره فرحزاد طراحی کرد و فاز اول و دوم طرح انجام شده و برای عملیات اجرایی پروژه پیمانکار نیز انتخاب شده است.

شهردار منطقه ۵ بیان کرد: یکی از ماندگارترین اتفاقاتی که در محدوده شمال غرب تهران رخ می‌دهد بوستان فرحزاد است که در آینده نزدیک پس از نهایی شدن عملیات اجرایی، برای تفرج به شهروندان تقدیم می‌شود.

منبع خبر