نشست مردمی شهردار منطقه دو مشهد و عضو شورای شهر با مردم محله مشهد قلی

نشست مردمی با حضور ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد و عضو کمیته نظارتی شهرداری منطقه دو، حجت فرقانی شهردار منطقه دو با مردم محله مشهد قلی در مسجد الجواد الائمه(ع) واقع در توس ۸۱ برگزار و شهروندان به صورت مستقیم خواسته‌های خود را مطرح کردند. در این جلسه […]

نشست مردمی با حضور ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد و عضو کمیته نظارتی شهرداری منطقه دو، حجت فرقانی شهردار منطقه دو با مردم محله مشهد قلی در مسجد الجواد الائمه(ع) واقع در توس ۸۱ برگزار و شهروندان به صورت مستقیم خواسته‌های خود را مطرح کردند.
در این جلسه ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران،حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکلات حاشیه شهر، بیان کرد:
_ ملحق شدن این محله به محدوده شهری، طرح اگو، روشنایی منطقه و… از جمله مهم‌ترین درخواست‌های شما شهروندان محله مشهد قلی است.
_ مسئول مربوطه برای ملحق شدن این محله به محدوده شهری، اداره راه ‌و شهرسازی و استانداری خراسان رضوی است.
_ ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی پروژه‌های زودبازده محلات آغاز خواهد شد.
_ این امر برای اولین بار در حال انجام است.
_ همراه‌ترین شهردار منطقه با شورای شهر آقای حجت فرقانی شهردار منطقه دو بوده چرا که ایشان به فکر حل مسائل مردم است.
_ در بخش‌هایی از شهر عقب ماندگی وجود دارد اما بین محلات تفاوتی وجود ندارد.
_ یکی از اهداف پروژه‌های ده میلیاردی کم‌کردن فاصله میان محلات است.
در ادامه این جلسه، حجت فرقانی شهردار منطقه دو مشهد عنوان کرد: در طی هشت ماه کاری شورای ششم شهر مشهد، تمامی درخواست‌های شهروندان به آنان منتقل شده است.
_ برای جمع‌آوری خاک و نخاله از اراضی بزرگ مقیاس در محلات به شورای شهر پیشنهاد گرفتن کارگذار برای ساماندهی این امر داده و فرآیند آن آغاز شده اما زمان‌بر است.
شایان ذکر است؛ در ادامه این جلسه شهردار منطقه دو و رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد به همراه شهروندان از محله مشهد قلی بازدید کردند.

منبع خبر