شماره ۲۱ فصلنامه مدیریت پسماند منتشر شد

بیست‌و‌یکمین شماره فصلنامه مدیریت پسماند با موضوع ‘مدیریت اقتصاد پسماند’ از سوی انتشارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منتشر شد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ در این شماره که با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تهیه شده، مقالاتی با عناوین “مروری بر ارزش‌گذاری اقتصادی پسماند‌های جامد شهری”، “روش‌های دریافت بهای […]

بیست‌و‌یکمین شماره فصلنامه مدیریت پسماند با موضوع ‘مدیریت اقتصاد پسماند’ از سوی انتشارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ در این شماره که با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تهیه شده، مقالاتی با عناوین “مروری بر ارزش‌گذاری اقتصادی پسماند‌های جامد شهری”، “روش‌های دریافت بهای خدمات مدیریت پسماند شهری در کشورهای مختلف”، “کمپوست‌سازی سریع، روشی اقتصادی برای دفع پسماندهای فسادپذیر شهری” و بسیاری مطالب علمی و آموزشی دیگر منتشر شده است.
علاقه‌مندان می توانند مقاله، تجربه، گزارش یا مطالب خود را برای انتشار به نشانی پست الکترونیکی wm.journal@imo.org.ir  ارسال نموده و همچنین با ارایه نظرات و پیشنهادهای سازنده، دست اندرکاران این نشریه را در بهبود مطالب یاری رسانند.

منبع خبر