شمال شرق تهران با اقدامات ویژه ترافیکی ایمن‌تر خواهد شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از اجرای اقدامات ترافیکی ویژه در این منطقه خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با اقدامات خاص ترافیکی ایمنی شهر را افزایش دهیم. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمود کرم رودی در این باره گفت: به منظور آسایش […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از اجرای اقدامات ترافیکی ویژه در این منطقه خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با اقدامات خاص ترافیکی ایمنی شهر را افزایش دهیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمود کرم رودی در این باره گفت: به منظور آسایش و امنیت هرچه بیشتر شهروندان و روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات احتمالی در شهر، اقدامات ویژه ترافیکی از جمله اصلاحات هندسی، ساماندهی تابلوهای ترافیکی و… در سطح معابر انجام خواهد شد.
او افزود: زیرسازی اتوبوس های بی. آر. تی، تعمیر و بازسازی ایستگاه های اتوبوس، خط کشی محل ایستگاه های اتوبوس و تهیه و نصب تابلوهای هدایت مسیر از دیگر اقداماتی است که در آستانه سال جدید اجرا خواهد شد.
معاون شهردار افزود: در این طرح بهسازی آسفالت، مرمت نوارهای حفاری، بهسازی پیاده روها، مناسب سازی جداول، همسطح سازی دریچه ها و ترمیم تک جدول ها از جمله برنامه های اجرا شده است.
او خاطرنشان کرد: تهیه و ترمیم استوانه های ایمنی، مرمت  گاردریل ها، لکه گیری آسفالت، مرمت کفپوش ها و … از جمله اقدامات انجام شده است.
کرم رودی در پایان افزود: مناسب سازی ترافیکی و بالا بردن امنیت شهر از برنامه های همیشگی این حوزه است که در آستانه سال جدید نیز با جدیت تمام تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

منبع خبر