شهرداری قرچک به استقبال از بهار ۱۴۰۱ رفت

جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری قرچک به ریاست محسن خرمی شریف شهردار و با حضور معاونین و مدیران مدیریت شهری تشکیل شد. محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این جلسه اظهار کرد: نو شدن سال بهانه‌ای خوب برای تازه شدن سیمای شهر است و به سنت ایرانیان برای پیرایش چهره خانه و شهر در […]

جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری قرچک به ریاست محسن خرمی شریف شهردار و با حضور معاونین و مدیران مدیریت شهری تشکیل شد.
محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این جلسه اظهار کرد: نو شدن سال بهانه‌ای خوب برای تازه شدن سیمای شهر است و به سنت ایرانیان برای پیرایش چهره خانه و شهر در آستانه سال نو تلاش مضاعف کنیم.
وی افزود: با فرارسیدن آخرین ماه سال ۱۴۰۰ و نزدیک شدن به بهار ۱۴۰۱، مدیریت شهری قرچک بنا به وظیفه هرساله اقدامات ویژه‌ای را تحت عنوان طرح جهادی استقبال از بهار برای تشویق شهروندان به خانه‌تکانی و پیراستن شهر در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
این مسئول تقسیم وظایف، اولویت‌بندی برنامه‌ها و ارائه برنامه‌های پیشنهادی برای ارتقای عملکرد مدیریت شهرداری به شهروندان را مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده عنوان کرد.
خرمی شریف در پایان تأکید کرد: اعضای ستاد استقبال از بهار شهرداری علاوه بر اجرای برنامه‌های تعریف‌شده در حوزه اختیارات ملزم به خدمت‌رسانی به مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف هستند تا در پایان سال بتوانیم خدمات مطلوبی به شهر و شهروندان ارائه دهیم.

منبع خبر