شهردارگناوه:لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری این بندر ۲۸ درصد رشد دارد

شهردار بندرگناوه گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری این بندر رقمی معادل ۲۳۵میلیارد تومان پیش بینی شده که  ۲۸ درصد در مقایسه  با سال قبل آن (۱۴۰۰) افزایش دارد. به گزارش ایرنا، جواد رستمی پنجشنبه شب در ارایه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گناوه به صحن شورای اسلامی  افزود:از این مجموع ۱۳۰ میلیاردتومان بودجه عمرانی  […]

شهردار بندرگناوه گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری این بندر رقمی معادل ۲۳۵میلیارد تومان پیش بینی شده که  ۲۸ درصد در مقایسه  با سال قبل آن (۱۴۰۰) افزایش دارد.

به گزارش ایرنا، جواد رستمی پنجشنبه شب در ارایه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گناوه به صحن شورای اسلامی  افزود:از این مجموع ۱۳۰ میلیاردتومان بودجه عمرانی  و ۱۰۵ میلیاردتومان  به هزینه های جاری در چند بخش درنظرگرفته شده است.

وی اظهارداشت: ۵۶ درصد از بودجه ۱۴۰۱  در حوزه عمرانی و ۴۴ درصد نیز در بخش هزینه های جاری شامل چند حوزه در نظر گرفته شده است.

رستمی ادامه داد: بودجه پارسال شهرداری  ۱۸۵ میلیاردتومان  بوده است که از این میزان ۱۳۰ میلیاردتومان آن محقق شد.

شهردار گناوه گفت: عدالت محوری با نگاه به محلاتی که از حداقل امکانات بهره مند نیستند، در بودجه سال ۱۴۰۱ درنظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد:  تلاش خواهیم کرد با یک برنامه ریزی مناسب و اصولی ، بحث درآمدهای پایدار در شهرداری  محقق شود.

شهردار گناوه  با بیان اینکه بهره مندی از ورود سرمایه گذار یکی از چشم اندازهای منبع درآمدی است، افزود: باید ازاین طریق درصد بالای درآمدی را  به صورت پایدار و پیوسته برای شهرداری تامین کنیم.

وی بیان کرد:مال الاجاره از مغازه های شهرداری، شناسایی زمین‌های شهرداری ، مغازه های شهر،  شناورها و اخذ عوارض از دیگر منابع درآمدزایی پایدار  برای کمک به توسعه شهر و شهرداری است.

                                                                  شهردارگناوه:لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری این بندر ۲۸ درصد رشد دارد

رستمی گفت: خرید دستگاه تولید موزائیک در صرفه جویی و درآمدزایی شهرداری اثر گذار است که در برنامه قرار گرفته است.

شهردار گناوه افزود: احداث پارکینگ طبقاتی و خرید آب تصفیه کن در برنامه شهرداری باهدف درآمد پایدار و همیشگی گنجانده شده است.

وی ادامه داد: به منظور حفاظت و مراقبت بیشتر از اموال عمومی و تاسیسات شهری گناوه ، واحد تعمیر و نگهداری از این امکانات در شهرداری راه‌اندازی شده است.

شهردار گناوه از حسن اعتمادی که شورای اسلامی شهر در انتخاب سکانداری شهر به عنوان خدمتگزار داشتند تقدیر کرد و افزود: با تعامل و همکاری هرچه بیشتر اعضای شورا تلاش خواهیم کرد که گناوه را به جایگاه واقعی خود برسانیم و در مصوب شدن بودجه که سرنوشت یک سال شهر را رقم خواهد زد ،نهایت همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: باوجود اینکه کارهای عمرانی زیادی در سال های گذشته در شهر صورت گرفته است اما هنوز هم نواقص و نیازهایی وجود دارد که در برآورده شدن آنها با همفکری و همیاری شورا ، تلاش مضاعفی خواهیم کرد.

هادی عرب زاده رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: تلاش خواهیم کرد که بودجه ۱۴۰۱ شهرداری با همفکری و مشورت دقیق با اعضا بررسی و در موعد مقرر  مصوب شود.

وی اظهارداشت: در بودجه به مهم ترین اولویت ها و شاخصه ها پرداخته خواهد شد و بررسی خواهیم کرد که چه  تفاوت هایی نسبت به بودجه سال قبل دارد.

وی گفت:  امیدواریم با مصوب شدن بودجه شهرداری، بتوانیم در شهر کارهای خوب و سودمندی که موجب رضایتمندی مردم شود، صورت گیرد.

منبع خبر