شهرداری اسلامشهر شهرداری برتر در تحول گرایی / پایان حفاری و ثبت رکورد ۴۵۰ متر حفاری تونل مترو در ماه / پروژه های شهرداری اسلامشهر عمدتا پروژه های فرامنطقه ای اند / ادامه ساخت یک بزرگراه ۷ کیلومتری با ۶ تقاطع غیرهمسطح/ کلنگ زنی پروژه ها بدون پشتوانه مالی شو تبلیغاتی است / کیفیت اطلاع رسانی از خدمات شهرداری ها دغدغه مدیریت شهری اسلامشهر

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر صبح امروز در دیدار با کریمیان مدیر مسئول بلدیه آنلاین و گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شهرداریهای کشور گفت: شهرداری اسلامشهر در موضوع ایجاد زیرساختها و توجه به این امر مهم یکی از شهرداریهای فعال  است. به گزارش خبرنگار اختصاصی خبرگزاری شهرداری های کشور”بلدیه آنلاین” شهردار اسلامشهر گفت: شهرداری اسلامشهر در […]

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر صبح امروز در دیدار با کریمیان مدیر مسئول بلدیه آنلاین و گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شهرداریهای کشور گفت: شهرداری اسلامشهر در موضوع ایجاد زیرساختها و توجه به این امر مهم یکی از شهرداریهای فعال  است.

به گزارش خبرنگار اختصاصی خبرگزاری شهرداری های کشور”بلدیه آنلاین” شهردار اسلامشهر گفت: شهرداری اسلامشهر در بحث قطار شهری و تحول گرایی از شهرداری های برتر است که با تلاش همکارانم در شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر محقق شده است . پروژه متروی اسلامشهر درون زا ست و بیش از ۹۰ درصد هزینه ایجاد این زیرساخت ریلی از محل درآمدهای عمومی شهرداری اسلامشهر تامین شده است.

حمیدی با اعلام اینکه امسال عملیات روسازی و ریل گذاری مترو اسلامشهرآغاز خواهد شد، افزود : انعقاد قرارداد با مشاور برای عملیات روسازی و ریل گذاری دیروز انجام شده است و از امروز در سامانه تدارک دولت برای انتخاب پیمانکار به ثبت رسیده ،  حفاری تونل تمام شده که در قیاس با انجام عملیات مشابه در یکی از کلانشهرهای کشور ۵ برابر بیشتر کار انجام شده است و رکورد ۴۵۰ متر حفاری در ماه را هم با دوشیفته کردن عوامل کار و تامین منابع مالی ثبت کردیم.

شهردار اسلامشهر به انجام یکی دیگر از پروژه های مهم ارتباطی اشاره کرد و گفت : در بحث ساخت جاده کمربندی اسلامشهر تاکنون ۲ قطعه انجام و با حضور وزیر کشور و رییس مجلس شورای اسلامی طی سال گذشته و امسال به بهره برداری رسیده است و یک قطعه دیگر هم با وجود تعارضاتی که با راه آهن داریم در حال حل و فصل و پیگیری است و امیدواریم یک بزرگراه ۷ کیلومتری با ۶ تقاطع غیرهمسطح تقدیم مردم اسلامشهر و شهرهای همجوار کنیم.

وی افزود: پروژه های شهرداری اسلامشهر عمدتا پروژه های فرامنطقه ای هستند و دامنه بهره برداری از آنها فقط معطوف به مردم اسلامشهر نیست و مردم شهرهای اطراف هم از خدمات آن منتفع خواهند شد.

حمیدی در این گفتگو به موضوع مهم دیگری در بحث تامین مالی پروژه ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مهمتر از خود پروژه، تامین مالی پروژه است . کلنگ زنی پروژه ها بدون پشتوانه مالی، شو تبلیغاتی است و موجب سرخوردگی مردم خواهد شد که زیبنده نظام نیست. در شهرداری اسلامشهر بدون مطالعه ، انجام مناقصه، تامین مالی و انتخاب پیمانکار هیچ پروژه ای کلنگ زنی نخواهد شد.

وی گفت: نگاه ما به پروژه های کلان در عین توجه به پروژه های خرد مانند کفپوش معابر ، اصلاح جداول ، جمع آوری آبهای سطحی ، بهسازی معابر، روشنایی معابر با کمک به اداره برق، ایجاد فضاهای ورزشی و فضای سبز و مهمتر از همه اینها نگاه جامع  به کالبد شهرسازی و سیما منظر موجب رضایت مردم اسلامشهر از مدیریت شهری بویژه در دوره ششم فعالیت شهرداری و شورای شهر شده است.

در ابتدای گفتگوی اختصاصی بلدیه آنلاین ، کریمیان مدیر مسئول و صاحب امتیاز این رسانه مدیریت شهری با اعلام اینکه شهرداران در صف اول خدمات رسانی به مردم هستند افزود: رضایت مردم از عملکرد شهرداری ها رضایت از کل نظام است.

وی بر آمادگی خبرگزاری شهرداری های کشور”بلدیه آنلاین” برای انعکاس خدمات و برنامه های دستگاه های خدمات رسان شهری با توجه با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین عملکرد نظام اشاره کرد و گفت: اطلاع دقیق مردم از زحمات خالصانه مدیریت شهری به همکاری و همراهی گسترده تر شهروندان با شهرداریها خواهد انجامید.

حمیدی شهردار اسلامشهر نیز در این دیدار گفت : یکی از دغدغه های ما موضوع اطلاع رسانی از خدمات شهرداری است، و با کمک رسانه های تخصصی در حوزه اطلاع رسانی شهرداریها ، این نقیصه هم برطرف خواهد شد.