شهرداری اهواز به عنوان شهردار معنوی چذابه در ایام اربعین انتخاب شد

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری اهواز به عنوان شهردار معنوی چذابه در ایام اربعین تعیین شده است که وظیفه فراهم کردن زیرساخت لازم برای خدمت رسانی مناسب از زایران اربعین را به عهده دارد. سیاوش محمودی روز دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اهواز در صحن علنی این شورا، افزود: […]

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری اهواز به عنوان شهردار معنوی چذابه در ایام اربعین تعیین شده است که وظیفه فراهم کردن زیرساخت لازم برای خدمت رسانی مناسب از زایران اربعین را به عهده دارد.

سیاوش محمودی روز دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اهواز در صحن علنی این شورا، افزود: حرکت عظیم و جهانی اربعین چند سالی است عالم گیر شده است و خوزستان توفیق میزبانی از چندین میلیون زایر اربعین را دارد.

وی گفت: از مردم، موکب ها، مساجد، هیات ها و دستگاه های مختلف درخواست داریم تا اربعین امسال، اهواز را شهری متفاوت برای زایران اربعین تبدیل کنند.

وی ارتقای خدمت رسانی به زایران اربعین را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به پیش بینی افزایش زایران در اربعین امسال، سنت حسنه پذیرایی از زایران اربعین باید به صورت گسترده تر در اهواز مورد توجه باشد.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: تعظیم شعایر و برنامه‌های مذهبی و ملی باید مردمی باشد و دستگاه‌های مختلف فرهنگی و خدماتی باید نقش پشتیبان کننده را در برگزاری این آیین‌ها داشته باشند.

محمودی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در شهرداری اهواز گفت: فضاسازی ورودی‌ و خروجی‌ها شهر اهواز، آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی و فراهم کردن زیرساخت لازم برای پذیرایی مناسب از زایران رابعین مورد تاکید است.

منبع خبر