شهرداری میناب و بسیج حقوقدانان هرمزگان تفاهم نامه امضا کردند

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان هرمزگان گفت:تفاهم نامه مشترک همکاری بین این سازمان بسیج حقوقدانان و شهرداری میناب در همه زمینه ها امضا شد. محمد ترابی افزود : در راستای گسترش نهضت خدمت‌ رسانی و جهاد تبیین به ویژه آگاه‌سازی مسائل حقوقی به اقشار مختلف مردم و هم‌افزایی جهت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات […]

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان هرمزگان گفت:تفاهم نامه مشترک همکاری بین این سازمان بسیج حقوقدانان و شهرداری میناب در همه زمینه ها امضا شد.

محمد ترابی افزود : در راستای گسترش نهضت خدمت‌ رسانی و جهاد تبیین به ویژه آگاه‌سازی مسائل حقوقی به اقشار مختلف مردم و هم‌افزایی جهت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات و مشاوره های حقوقی با هدف کاهش جمعیت کیفری و توجه به حقوق عامه این تفاهم نامه امضا شده است.

وی ، به کارگیری حقوقدانان بسیجی و انقلابی در عرصه‌های تخصصی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محلات‌ از دیگرمفاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین سازمان بسیج حقوقدانان استان هرمزگان و شهرداری شهر میناب  است.

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان هرمزگان،هدف از این تفاهم نامه شناسایی و معرفی حقوقدانان بسیجی و انقلابی پای کار جهت امورات داوری، میانجیگری، مشاوران حقوقی وسایرامور مورد نیاز برای کاهش آسیب های اجتماعی کاهش پرونده‌های حقوقی و قضایی از طریق ایجاد نهضت آگاه‌سازی حقوقی در سطح اقشار مختلف و در راستای گره گشایی از مشکلات حقوقی شهروندان عنوان کرد.
شهردار میناب گفت : کار بسیجی خدمت بی منت است و خدمت بی منت در جهت گره گشایی از مشکلات زندگی مردم و ساختن جامعه الگو کاری است.

حبیب‌الله سهرابی افزود: شهرداری در همه زمینه ها و بخش هایی که نیاز به  نقش آفرینی حقوقدانان بسیجی باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی از اعلام آمادگی با بسیج حقوقدانان برای همکاری در جهت آموزش حقوق شهروندی در محلات ، فضا سازی فرهنگی متناسب با مسائل حقوقی و آگاه‌سازی از قوانین ،مشاوره حقوقی و دفاع از حقوق شهروندی و شهروندان با استفاده از ظرفیت و کلای انقلابی و مجرب استفاده خبر داد.

منبع خبر