شهردار اصفهان در کلاب هاوس چه گفت؟

https://news.isfahan.ir/node/33607 04 خرداد ۱۴۰۰ – ۲۱:۳۳ کد محتوا ۳۳۶۰۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ – ۲۱:۳۳ درحال برگزاری؛ شهردار اصفهان در کلاب هاوس چه گفت؟ شهردار اصفهان شامگاه سه شنبه _چهارم خرداد ماه_ در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاق گفت‌وگوی “بررسی عملکرد مدیریت شهری اصفهان ” حضور یافت تا پاسخگوی سوالات شهروندان در این خصوص باشد. […]

شهردار اصفهان در کلاب هاوس چه گفت؟

شهردار اصفهان شامگاه سه شنبه _چهارم خرداد ماه_ در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاق گفت‌وگوی “بررسی عملکرد مدیریت شهری اصفهان ” حضور یافت تا پاسخگوی سوالات شهروندان در این خصوص باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی در این اتاق گفت‌وگو با بیان اینکه می‌توان با مشارکت و گفت‌وگو مسیر بهتری را طی کرد، اظهار کرد: نباید افرادی که در مناصب هستند، دیگران را ضعیف یا کم‌اهمیت بدانند؛ باید همه را دارای ارزش پنداشته و از نقطه نظرات تمام مردم استفاده کرد.

وی افزود: امروز شصت و سومین جلسه هم‌اندیشی با معتمدان محلی را تجربه کردیم و معتقدیم باید افراد باتجربه که از مسائل شهری آشنا هستند، به کمک گرفته شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اگر اصفهان را در همه ایران موفق می‌شناسند، به‌خاطر هم‌فکری و توجه به نظرات مردم بوده است، تصریح کرد: در این دوره توانستیم از پراکندگی پرهیز کرده و روی مسائل اساسی تمرکز کردیم زیرا می‌دانیم که پیروزی ما در کیفیت است و باید موردتوجه باشد.

وی ادامه داد: البته هم کیفیت هم کمیت را مدنظر قرار دادیم و موفق هم بودیم؛ تاکید داشتیم که شهرداری به کارهای غلط و زننده آلوده نشود و دست‌ها پاک بمانند، نمی‌گویم ضعفی وجود ندارد اما می‌توان با ترویج گفت‌وگو، حفظ حرمت و پرهیز از اقدامات توهین‌آمیز به نتایج مطلوب رسید.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: نتیجه گفت‌وگوها برای توسعه و پیشرفت شهر در تضمین حقوق شهروندان و ارتقای امید مردم تأثیرگذار باشد.

اقدامات فرهنگی شهر کمتر از اقدامات عمرانی نیست

وی با بیان اینکه پروژه‌های کلانشهر اصفهان پیوست فرهنگی دارد، اظهار کرد: از اجرای برنامه‌های مناسبتی تا حد مقدور پرهیز کردیم و دنبال پروسه‌های فرهنگی و هدفمند بودیم؛ از ابتدا هدف خود را بهره‌وری اجتماعی با لحاظ افزایش کارایی و اثربخشی قرار دادیم و این رویه برای تمام کلانشهرها الگو شد و سطح خدمات‌دهی در حوزه‌های مختلف را افزایش داد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه نگاه تک بعدی به مسائل شهری اشتباه است، تصریح کرد: دو پروژه توان هفت با هدف آموزش مهارت در حوزه کسب و کار و کلاس شهر برای آموزش‌های شهروندی به دانش‌آموزان نشان می‌دهد که در حوزه فرهنگی از حوزه عمرانی کمتر کار نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات شهرداری کارکرد فرهنگی و اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: افزایش بهره‌وری، انضباط مالی، اداره ارزان شهر، توسعه بر اساس برنامه و اصلاح ساختار اداری شهرداری، همگی نشان از توجه ویژه به اولویت‌های فرهنگی است.

نوروزی گفت: اگر در حوزه بافت فرسوده، آلودگی هوا ترافیک، حمل‌ونقل عمومی و موضوعات محیط زیستی ورود کردیم، یک ماهیت فرهنگی دارد و موید آن است که شهر را به‌صورت همه جانبه پیش برده‌ایم.

وی در پاسخ به اقدامات شهرداری برای بهبود وضعیت نوازندگان موسیقی خیابانی، گفت: محور چهارباغ بستری را برای حضور این افراد فراهم کرده است اما باید بدانیم که مسائل فرهنگی صرفاً در اختیار شهرداری نبوده و متولیان متعدد دارد و دستگاه‌های رسمی و غیررسمی وجود دارند که در کنار شهرداری سیاستگذاری می‌کنند بدین سبب وظیفه داریم زیرساخت‌ها را برای دستگاه‌های مربوطه فراهم کنیم.

نوروزی ادامه داد: منش اصلاح‌طلبی ما موجب می‌شود که انتقادات را با کمال احترام و ادب پاسخ دهیم نه با رفتار گستاخانه و بی‌ادبی و اگر چنین رفتاری در قبال شهروندی اتفاق افتاده است، عذرخواهی می‌کنم زیرا هیچگاه هیچ فردی را بی‌ارزش ندانسته‌ایم.

تکمیل می‌شود…

کد محتوا ۳۳۶۰۷

برچسب ها