شهردار: امسال ۵۰ هزار مترمربع از معابر گنبدکاووس مناسب‌سازی می‌شود

 شهردار گنبدکاووس گفت: امسال با انجام عملیات موزائیک فرش در ۵۰ هزار متر مربع از پیاده‌روها با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، معابر این شهر برای تردد شهروندان به خصوص سالمندان و دیگر گروه‌های خاص مناسب‌سازی می‌شود. سیدعلی اصغر موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرداری گنبدکاووس با اولویت قراردادن تسهیل […]

 شهردار گنبدکاووس گفت: امسال با انجام عملیات موزائیک فرش در ۵۰ هزار متر مربع از پیاده‌روها با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، معابر این شهر برای تردد شهروندان به خصوص سالمندان و دیگر گروه‌های خاص مناسب‌سازی می‌شود.

سیدعلی اصغر موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرداری گنبدکاووس با اولویت قراردادن تسهیل تردد و پیاده روی در معابر شهری برای تمام افراد سالم و معلول با مصوبه شورای اسلامی شهر سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال و امسال ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به این موضوع اختصاص داد.

وی یادآور شد: سال گذشته با هدف مناسب سازی معابر ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح شهر گنبدکاووس موزائیک فرش شده بود.

شهردار گنبدکاووس به عملکرد این نهاد در اجرای طرح نهضت آسفالت اشاره کرد و گفت: شهرداری از محل قیر یارانه‌ای و قیر خریداری شده، اجرای نهضت آسفالت برای معابر خاکی و همچنین روکش معابر نیازمند بهسازی را با جدیت پیگیری می‌کند.

موسوی ادامه داد: راه اندازی کارخانه بازیافت آسفالت با هدف صرفه جویی در مصرف قیر و کمک به حفاظت از محیط زیست در برنامه‌های شهرداری گنبدکاووس قرار دارد.

وی افزود: سال گذشته با هزینه ۵۰ میلیارد ریال هشت هزار تن معادل ۶۰ هزار متر مربع از معابر شهری گنبدکاووس آسفالت شد و امسال هم ۱۵۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت و طبق برنامه ریزی تا پایان سالجاری حدود ۲۵ هزار تن معادل ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر این شهر روکش و آسفالت خواهد شد.

شهردار: امسال ۵۰ هزار مترمربع از معابر گنبدکاووس مناسب‌سازی می‌شود

موسوی بودجه امسال شهرداری گنبدکاووس را پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۷۰ درصد این بودجه در بخش عمرانی از جمله آسفالت معابر، احداث ساختمان جدید شهرداری، پیاده‌روسازی، تکمیل فرهنگ‌سرا و تکمیل پارک داریوش هزینه خواهد شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۱۶۰ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت، دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

منبع خبر