شهردار اندیشه خبر داد؛ اصلاح هندسی معابر و بهسازی مبلمان شهری در دستور کار استشهردار اندیشه خبر داد؛ اصلاح هندسی معابر و بهسازی مبلمان شهری در دستور کار است

شهرداران آنلاین/شهردار اندیشه خبر داد؛ اصلاح هندسی معابر و بهسازی مبلمان شهری در دستور کار است به گزارش واحد خبر  روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، علی ملکی شهردار اندیشه از جدیت مدیریت شهری در بهسازی معابر شهری خبر داد و گفت: شهر جدید اندیشه بعنوان یک شهر ایمن و استاندارد در سطح […]

شهرداران آنلاین/شهردار اندیشه خبر داد؛

اصلاح هندسی معابر و بهسازی مبلمان شهری در دستور کار است

به گزارش واحد خبر  روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، علی ملکی شهردار اندیشه از جدیت مدیریت شهری در بهسازی معابر شهری خبر داد و گفت: شهر جدید اندیشه بعنوان یک شهر ایمن و استاندارد در سطح کشور مطرح است. بطوریکه تمام زیرساخت های آن از بدو تاسیس منطبق با طرح جامع و تفصیلی برنامه ریزی شده و سرانه های مورد نیاز هم با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت جانمایی و اجرا شده اند.

ملکی افزود: اجرای دقیق طرح جامع و تفصیلی شهر اندیشه در قالب فازهای ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ توانسته است آنرا بعنوان شهری ایمن در سطح کشور معرفی نماید و مبلمان شهری آن به نوعی تعبیه شده است که امروز علیرغم سکونت این جمعیت کثیر، کوچکترین مشکل تردد و آشفتگی ترافیکی را شاهد نیستیم.

 لذا آرامش شهروندان در این شهر ایمن، برگرفته از اجرای اصول و فنون شهرسازی در آن است.

شهردار اندیشه در ادامه اشاره ای هم به لزوم اصلاح برخی معابر شهری داشت و خاطرنشان کرد: زیرساخت لازم در اندیشه جهت رشد و تزریق امکانات بیشتر و بهینه به تمام سطوح شهر بگونه ای تبیین شده است که در آینده نیز هیچ گونه مشکلی در تعریف و اجرای سرانه های مورد نیاز پیش نخواهد آمد و امروز شاهد هستیم که این امکانات به تناسب جمعیت و گسترش شهر، در تمام سطوح عادلانه جانمایی و اجرا شده اند. لذا با توجه به گسترش شهر اندیشه و لزوم افزایش امکانات در مسیرهای منتهی به شهر و بالعکس، بهسازی معابر و اصلاح هندسی در برخی نقاط ضرورت داشت تا تردد شهروندان با سهولت صورت پذیرد.
ملکی افزود: از ابتدای سال گذشته با بهره مندی از مشاورین مجرب و مطالعات میدانی صورت گرفته، نقاط آسیب پذیر شناسایی و اصلاح هندسی در برخی معابر آنهم با کمترین هزینه در دستور کار حوزه عمران شهرداری قرار گرفت و با جدیت نیز پیگیری می شود. لازم به ذکر است؛ این مهم در تمام سطح شهر (البته در نقاطی که نیاز به اصلاح دارد) اجرا خواهد شد.

شهردار اندیشه در پایان یادآور شد: گسترش، مرمت و بهسازی معابر قطعا از فرسودگی بخش عظیمی از مبلمان شهری پیشگیری نموده و مسیر را برای ارائه بهتر و بیشتر خدمات به شهروندان هموارتر خواهد نمود.