شهردار بالاشهر جغین شهرستان رودان معرفی شد

عبدالرضا سالاری سرپرست فرمانداری رودان در  آیین تکریم و معارفه شهردار بالاشهر جغین اظهار داشت: کارکردن در دولت مردمی  متفاوت است و باید کار برای مردم باشد و مجموعه ادارات و شهرداری ها باید امکانات را به سمت مردم و برای خدمت سوق دهند. وی تصریح کرد: شورا و شهرداری دو ریل قطار هستند و […]

عبدالرضا سالاری سرپرست فرمانداری رودان در  آیین تکریم و معارفه شهردار بالاشهر جغین اظهار داشت: کارکردن در دولت مردمی  متفاوت است و باید کار برای مردم باشد و مجموعه ادارات و شهرداری ها باید امکانات را به سمت مردم و برای خدمت سوق دهند.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری دو ریل قطار هستند و هر کدامشان ناهماهنگ باشند  قطار از ریل خارج خواهد شد.شورا و شهرداری دو ریل قطار هستند و هر کدامشان ناهماهنگ باشند  قطار از ریل خارج خواهد شد.

سالاری به شهردار جدید بالاشهر جغین توصیه کرد: شهردار جدید قانون، اخلاق و منفعت عمومی را در راس امور داشته باشد.

وی با بیان اینکه  باید بدور از مباحث و دسته بندی های سیاسی برای مردم خدمت کرد خاطر نشان کرد: شهردار جدید قانون و شفافیت را سرلوحه کار داشته باشد.

سرپرست فرمانداری رودان با تاکید بر اینکه مدیران با مردم  و برای مردم کار کنند گفت:باید از نقطه نظرات مردم استفاده کرده و از آنچه که مردم مدنظر دارند بهره گرفت.

در این آیین از آرش سالاری سرپرست شهرداری بالاشهر جغین تجلیل و محمود درویشی به عنوان شهردار بالاشهر جغین معرفی شد.

منبع خبر