شهردار بندرعباس: از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حمایت می‌کنیم

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری این کلان‌شهر از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حمایت می‌کند و ایده‌ها و طرح‌ها در این حوزه به‌طور ویژه مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد و اجرایی می‌شود. مهدی نوبانی اظهار کرد: بندرعباس یک شهر تجاری، صنعتی و توریستی است که چندین ظرفیت را در بالاترین سطح ممکن دارد و باید جایگاه […]

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری این کلان‌شهر از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حمایت می‌کند و ایده‌ها و طرح‌ها در این حوزه به‌طور ویژه مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد و اجرایی می‌شود.

مهدی نوبانی اظهار کرد: بندرعباس یک شهر تجاری، صنعتی و توریستی است که چندین ظرفیت را در بالاترین سطح ممکن دارد و باید جایگاه این کلان‌شهر در توسعه شهری، زیر ساخت‌های شهری و کیفیت منظر و سیمای شهر در بالاترین سطح باشد.

وی توریسم و گردشگری را صنعتی پیشرو برشمرد و اهمیت آن را در معرفی یک شهر به دنیا بسیار اثرگذار دانست و ادامه داد: برای توسعه همه‌جانبه یک شهر باید در تمام ابعاد شهر را به استانداردها نزدیک کرد؛ اگر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری معرفی شود، سرمایه‌گذاران با توجه به امنیت و اهمیت شهر بندرعباس برای سرمایه‌گذاری ورود خواهند کرد.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه توسعه صنعت توریسم و گردشگری در این کلان‌شهر نیازمند بازنگری و تدوین سند چشم‌انداز در این حوزه است، خاطرنشان کرد: هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه گردشگری می‌تواند افق‌های روشنی را برای شهر ترسیم کند و اتفاقات تازه‌ای را رقم بزند که امیدواریم این امر مهم به شکل ویژه برای توسعه گردشگری در شهر بندرعباس مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری بندرعباس از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حمایت می‌کند و ایده‌ها و طرح‌ها در این حوزه به شکل ویژه مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد و اجرایی می‌شود.

منبع خبر