شهردار بندرعباس: شهر خلاق را با جدیت دنبال می‌کنیم/ تکمیل بازار صنایع دستی بندرعباس بزودی انجام می‌شود

شهردار بندرعباس گفت: ظرفیت‌های شهر خلاق را با جدیت دنبال می‌کنیم و تأکیدمان بر توسعه ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی و توانمندی‌های بومی است.   به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس صبح امروز در نشست شورای شهر بندرعباس با دبیر کل یونسکو در ایران اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های شهر خلاق را در شهرداری […]

شهردار بندرعباس گفت: ظرفیت‌های شهر خلاق را با جدیت دنبال می‌کنیم و تأکیدمان بر توسعه ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی و توانمندی‌های بومی است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس صبح امروز در نشست شورای شهر بندرعباس با دبیر کل یونسکو در ایران اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های شهر خلاق را در شهرداری بندرعباس به طور جدی در حال پیگیری هستیم و پنج‌شنبه‌های خلاق در بندرعباس به طور مستمر در حال برگزاری است.

وی با بیان این که هویت بخشی به محلات در این طرح برای ما مهم بوده و برای آن برنامه ریزی کرده‌ایم که هر هفته برنامه‌های ویژه‌ای را به میزبانی یکی از محلات برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: شهر خلاق باید بتواند در خدمت تعالی اقتصادی جامعه و رشد معیشت مردم باشد.

نوبانی به رونق دادن تولیدات خانگی چه در زمینه صنایع دستی و چه در زمینه محصولات غذایی و … اشاره و یکی از ظرفیت‌های خوب بندرعباس را در این زمینه برشمرد.

شهردار بندرعباس تأکید کرد: توسعه و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی را نیز در دست انجام داریم و حدود ۷۰ درصد کار اجرایی و عمرانی آن انجام شده و ۳۰ درصد باقیمانده را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم سبب جذب گردشگر نیز بشویم.

وی استقبال از غرفه‌های ساحلی در روزهای ۵شنبه را بسیار خوب دانست و گفت: رونق دادن به مشاغل خانگی و معرفی صنایع دستی هرمزگان در سطح جهانی، بهبود بسته‌بندی و معرفی آن به دیگر ملل از دیگر برنامه‌های ما است که ظرفیت‌های ارزنده داخلی را نیز رونق خواهد داد.

منبع خبر