شهردار بندر بوشهر لایحه ۷۰۰ میلیاردی سال ۱۴۰۱ را به شورای شهر داد

شهردار بندر بوشهر لایحه بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری و سازمان‌های تابعه را به شورای اسلامی این شهر تقدیم کرد. به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری روز چهارشنبه پیش از تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: […]

شهردار بندر بوشهر لایحه بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری و سازمان‌های تابعه را به شورای اسلامی این شهر تقدیم کرد.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری روز چهارشنبه پیش از تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: بودجه سال آینده شهرداری و سازمان‌های تابعه ۷۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده‌است که در صورت دریافت مجوز از وزارت کشور مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز دریافت و این بودجه به یک‌هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی بیان کرد: از این بودجه سهم فعالیت‌های عمرانی و هزینه‌های جاری به ترتیب ۴۶ و ۵۴ درصد خواهد بود.

حیدری ادامه داد: براین اساس ۳۲۰میلیارد تومان برای فعالیت عمرانی و ۳۸۰ میلیارد تومان نیز برای هزینه‌های جاری پیش‌بینی شده‌ است.
شهردار بندر بوشهر از مهمترین اولویت‌های بودجه سال آینده را  تکمیل طرحهای نیمه تمام، استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرحهای عمرانی و خدماتی، تقویت حمل و نقل عمومی، توسعه متوازن شهری با نگاه به بافت‌های فرسوده تاریخی و مبلمان و زیباسازی شهری برشمرد.
وی افزود: امید است با کمک مجموعه شهرداری و همکاری شورای شهر در سال آینده اتفاقات بسیار  خوبی  در حوزه عمران شهری رقم خورد.

منبع خبر