شهردار تبریز: تربیت جوانان انقلابی را محور بودجه‌ریزی فرهنگی قرار می‌دهیم

شهردار تبریز از محوریت تربیت جوانان انقلابی در بودجه‌ریزی فرهنگی شهر سخن گفت. یعقوب هوشیار امروز در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان بسیج نواحی و ائمه جماعات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ بیان کرد: نوع نگاه ما و مدیریت کشور ما ارزشی و انقلابی است و باید حرکت ما به سمت و سویی […]

شهردار تبریز از محوریت تربیت جوانان انقلابی در بودجه‌ریزی فرهنگی شهر سخن گفت.

یعقوب هوشیار امروز در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان بسیج نواحی و ائمه جماعات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ بیان کرد: نوع نگاه ما و مدیریت کشور ما ارزشی و انقلابی است و باید حرکت ما به سمت و سویی برود که در نوع رفتارمان نیز انقلابی‌گری نمایان باشد.

وی ادامه داد: امروز سلطه‌های جهانی به دلیل اینکه در جنگ مستقیم حرفی برای گفتن ندارند، به حربه‌های فرهنگی روی آورده و می‌خواهند از این طریق ما را از پا بیندازند اما هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

شهردار تبریز یادآور شد: در برنامه‌ای که به شورا ارائه داده‌ایم و الگویی که برای خود انتخاب کرده‌ایم، تلاش داریم نوع برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی در حوزه اجتماعی به نحوی باشد که جوانان ما در مسیر درستی حرکت کنند. وظایف شما نیز چون پیشران این جریانات هستید، مهم است.

وی افزود: ادامه این دیدارها منجر به تنظیم بودجه فرهنگی مناسب برای شهر در سال‌های آتی خواهد شد.

هوشیار عنوان کرد: در قرارهای خدمت آینده و یا دیدارهای مردمی تلاش خواهیم کرد که نیازسنجی فرهنگی صورت گرفته و در بودجه‌ بندی مدنظر قرار دهیم.

وی اعلام کرد که شهرداری تبریز از برگزاری یادواره‌های شهدا استقبال می‌کند.

منبع خبر