شهردار جدید شهرضا با حکم استاندار اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرضا، طی حکمی از سوی استاندار اصفهان حمید شهبازی به عنوان شهردار شهرضا منصوب شد. در این حکم آمده است؛ بنا به پیشنهاد شماره ۱۷۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۷/۱۵ شورای اسلامی شهر شهرضا و مستند به تبصره […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرضا، طی حکمی از سوی استاندار اصفهان حمید شهبازی به عنوان شهردار شهرضا منصوب شد.

در این حکم آمده است؛

بنا به پیشنهاد شماره ۱۷۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۷/۱۵ شورای اسلامی شهر شهرضا و مستند به تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و در راستای مفاد آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۹۷/۹/۲۵ هیأت محترم وزیران به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار شهرضا منصوب می گردید.

مقتضی اموال و حساب‌های شهرداری را طبق بخشنامه شماره ۱۶۵۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۴ رئیس محترم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از شهردار دوره قبل تحویل گرفته و ضمن هماهنگی کامل با شورای محترم اسلامی شهر برابر ضوابط و مقررات انجام وظیفه نمایید.

امید است بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی در الگوی شهرسازی اهتمام لازم را معطوف داشته و سیاست‌های اجرایی و محوری ریاست محترم جمهوری اسلامی را در رفتارهای مدیریتی با کارکنان شریف و زحمتکش شهرداری و مردم عزیز که به حق ولی نعمت ما هستند سرلوحه کار قرار دهید و با اتکال به خداوند متعال در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در خدمت رسانی به شهروندان موفق و موید باشید.