شهردار خارگ : کارگران شهرداری در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند

در راستای تکریم و ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه پرسنل واحد‌های فضای سبز و خدمات شهر شهرداری ، در نشستی که با حضور شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد ، از مساعی ارزشمند ایشان در سال ۱۴۰۰ تقدیر به عمل آمد. در این نشست شهردار خارگ ، کارگران را […]

در راستای تکریم و ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه پرسنل واحد‌های فضای سبز و خدمات شهر شهرداری ، در نشستی که با حضور شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد ، از مساعی ارزشمند ایشان در سال ۱۴۰۰ تقدیر به عمل آمد.
در این نشست شهردار خارگ ، کارگران را در صف اول جبهه خدمت رسانی به شهروندان قلمداد کرد و افزود: شهرداری همواره از دریچه خدمتگزاری قشر خدوم کارگران برای شهروندان قابل رویت است.کارگران واحد‌های خدماتی در شهرداری ها رکن اساسی خدمت رسانی به مردم هستند و اگر بتوان با درک مشکلات آنان و در یک تعامل دوطرفه ، ارتقا انگیزه و روحیه خدمت گزاری را در ایشان تقویت کرد ، بی شک میتوان گام های بلندی را در آبادانی شهر برداشت.
شعیب بحرینی تصریح کرد: زیبایی ، سلامت و پویایی شهر مرهون زحمات خالصانه تلاشگران شهرداری در واحد‌های فضای سبز و خدمات شهر است ، به ویژه اینکه در ایام کرونا تلاش ایشان در حفظ سلامت شهروندان دوچندان شده است ، از این رو تلاش خواهیم داشت تا همواره قدرشناسی مساعی ارزشمند ایشان باشیم.
در پایان این نشست از تلاش پرسنل واحد‌های فضای سبز و خدمات شهر شهرداری با اهدای لوح و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.