شهردار: خام‌فروشی زمین از بودجه ۱۴۰۱ نسیم شهر حذف می‌شود

شهردار نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان از حذف خام‌فروشی زمین در بودجه ۱۴۰۱ این شهر خبرداد و گفت: طرح های عمرانی ما در سال آیند افزایش می‌یابد. به گزارش ایرنا، یوسف نصیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه ۳۳۵ میلیارد تومانی نسیم شهر برای سال آتی مبتنی بر ظرفیت‌های موجود […]

شهردار نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان از حذف خام‌فروشی زمین در بودجه ۱۴۰۱ این شهر خبرداد و گفت: طرح های عمرانی ما در سال آیند افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، یوسف نصیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه ۳۳۵ میلیارد تومانی نسیم شهر برای سال آتی مبتنی بر ظرفیت‌های موجود و در راستای افزایش طرح های عمرانی به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

وی در خصوص نحوه تقسیم‌بندی بودجه شهرداری درحوزه‌های مختلف اظهار داشت: حدود ۶۰ درصد از کلیات بودجه مشمول طرح های عمرانی و خدماتی شهر است و کمتر از ۴۰ درصد مشمول هزینه های جاری خواهد بود.

شهردار نسیم شهر خاطرنشان کرد: به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان، بهسازی معابر، آسفالت، اصلاح جدول و پیاده‌راه‌ها، احداث سالن‌های ورزشی در مناطق متعدد همچنین توسعه فضاهای سبز و تفریحی شهر مانند تکمیل و راه‌اندازی بوستانهای خلیج فارس و نهج البلاغه و دیگر موارد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نصیری در رابطه با تحقق شعار تحول راهبردی و مدیریت هوشمند شهری ادامه داد: به دنبال ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مدیریت هوشمند شهر، شبکه‌های ارتباطی، اجرای طرح کمربندی غربی شهر از میدان الغدیر تا آزادراه تهران ساوه هستیم.

وی با اشاره به کاهش گره‌های ترافیکی با اجرای طرح‌های مختلف تاکید کرد: برنامه شهرداری در راستای کاهش بار ترافیکی این شهر اجرای طرح‌های آزادسازی و رفع گره‌های ترافیکی در مرکز شهر، تقاطع غیرهمسطح ورودی نسیم شهر درصورت رفع معارض مالکیتی به سمت گلستان است.

شهردار نسیم شهر با بیان اینکه ایجاد درآمدهای پایدار و تکمیل طرح های نیمه کاره در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: مشارکت و سرمایه‌گذاری در طرح های تجاری، خدماتی تفریحی با رویکرد ایجاد درآمدهای پایدار و قطع وابستگی درآمد به ساخت و سازها است.

نسیم‌شهر با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت مرکز بخش بوستان شهرستان بهارستان در ۱۵ کیلومتری جنوب‌ غرب تهران قرار گرفته‌ و مساحت شهر حدود ۸۰ کیلومتر مربع و مساحت طرح هادی آن هفت کیلومتر مربع است.

منبع خبر