شهردار خرم‌آباد: ۲۷ پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری با توجه به منابع درآمدی اندک، اقدامات خوبی در دستور کار دارد، به نحوی که درحال‌حاضر ۲۷ پروژه در سطح شهر خرم‌آباد فعال است. سعید فتوحی اظهار کرد: سال گذشته بودجه شهرداری خرم‌آباد ۴۰۰ میلیارد تومان بود که حداقل نصف این هزینه صرف پرداخت حقوق کارمندان شده است و تنها ۲۰۰ […]

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری با توجه به منابع درآمدی اندک، اقدامات خوبی در دستور کار دارد، به نحوی که درحال‌حاضر ۲۷ پروژه در سطح شهر خرم‌آباد فعال است.

سعید فتوحی اظهار کرد: سال گذشته بودجه شهرداری خرم‌آباد ۴۰۰ میلیارد تومان بود که حداقل نصف این هزینه صرف پرداخت حقوق کارمندان شده است و تنها ۲۰۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های شهری در نظر گرفته شده که بسیار هزینه ناچیزی است.

وی با بیان اینکه بیشترین درآمد شهرداری در حوزه ساخت‌وساز و ارزش افزوده است، افزود: شهرداری خرم‌آباد در این زمینه مقروض واقع شده در حالی که شهرداری برای برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های شهری نیازمند منابع مالی است.

شهردار خرم‌آباد به پروژه‌های فعال در سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهر خرم‌آباد، گره ترافیکی است و به منظور مدیریت ترافیک اقدام به ساخت سه تقاطع غیرهمسطح در سطح شهر کرده‌ایم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات ترافیکی شهری باز کنیم.

فتوحی گفت: شهرداری با توجه به منابع درآمدی اندک، اقدامات خوبی در دستور کار دارد، به نحوی که در حال حاضر ۲۷ پروژه در سطح شهر خرم‌آباد فعال است.

منبع خبر