شهردار خمین: پارک سالمندان و باغ بانوان خمین تجهیز و مناسب‌سازی می‌شود

شهردار خمین گفت: به‌منظور محصورکردن پارک بانوان ۳۰۰ متر دیوار پیش‌ساخته با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خریداری و احداث شده است. مهدی احمدی از ادامه عملیات بهسازی پارک بانوان (سالمندان) و پارک جدیدالاحداث شهر خمین خبر داد و اظهار کرد: به دنبال فعالیت‌های عمرانی مستمر در پارک جدیدالاحداث بانوان طی هفته اخیر، ۳۰۰ متر طول […]

شهردار خمین گفت: به‌منظور محصورکردن پارک بانوان ۳۰۰ متر دیوار پیش‌ساخته با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خریداری و احداث شده است.

مهدی احمدی از ادامه عملیات بهسازی پارک بانوان (سالمندان) و پارک جدیدالاحداث شهر خمین خبر داد و اظهار کرد: به دنبال فعالیت‌های عمرانی مستمر در پارک جدیدالاحداث بانوان طی هفته اخیر، ۳۰۰ متر طول دیوار پیش‌ساخته به منظور محصور شدن پارک تخلیه شده است.

وی افزود: هزینه خرید دیوارهای پیش‌ساخته ۱۰ میلیارد ریال است، البته برای تکمیل دیوار چینی و محصور شدن پارک، ۳۲۰ متر دیگر دیوارهای پیش‌ساخته نیاز است که باید خریداری شود.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های اخیر شهرداری، آسفالت پیست دوچرخه‌سواری پارک جدیدالاحداث بانوان به مساحت چهار هزار و ۸۲۹ مترمربع اجرا شد.

احمدی ادامه داد: در اجرای آسفالت این پیست، ۶۷۱ تن آسفالت و یک تن و ۹۵۰ کیلو قیر استفاده شده است.

وی تصریح کرد: دو مجموعه ست ورزشی و یک مجموعه بازی کودک پلی اتیلن با اعتبار هفت میلیارد ریال خریداری و در زمان مناسب در پارک جدیدالاحداث بانوان نصب می‌شود.

شهردار خمین تاکید کرد: به منظور فضاسازی مناسب و افزایش سرانه فضای سبز ۶۰۰ چاله برای کاشت درختان صنوبر و کاج، اطراف پارک جدیدالاحداث ایجاد و هرس شاخه‌های خشک و شخم پاییزه انجام شده است.

احمدی با بیان اینکه این پارک برای سالمندان شهرستان خمین تجهیز و مناسب‌سازی می‌شود، اضافه کرد: سنگ‌ها و کف‌فرش‌های شکسته معابر و پیاده‌روها ترمیم و چمن‌کاری‌های پارک واکاوی شده است.

وی با بیان اینکه دیوارچینی و پیاده‌روسازی پارک انجام شده است، گفت: ۶۰۰ درخت سرو نقره‌ای و کاج تهران در پارک سالمندان کاشته شده است.

شهردار خمین افزود: به منظور رفاه ورزشکاران صبحگاهی، یک قطعه زمین والیبال روباز به مساحت ۴۰۰ مترمربع در حال احداث بوده و تاکنون آسفالت آن انجام شده است.

منبع خبر