شهردار سقز به عنوان عضو ثابت سازمان شهرداری های کشور انتخاب شد

رییس شورای اسلامی شهر سقز گفت: شهردار سقز به عنوان تنها نماینده استان کردستان در ترکیب ۶ نفره نمایندگان شهرداران کشور به عنوان عضو ثابت جلسات شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انتخاب شد. کیوان بهرامی اظهار داشت: هفتمین دوره انتخابات شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از میان نمایندگان شهرداران […]

رییس شورای اسلامی شهر سقز گفت: شهردار سقز به عنوان تنها نماینده استان کردستان در ترکیب ۶ نفره نمایندگان شهرداران کشور به عنوان عضو ثابت جلسات شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انتخاب شد.

کیوان بهرامی اظهار داشت: هفتمین دوره انتخابات شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از میان نمایندگان شهرداران ٣١ استان کشور، امروز در این سازمان برگزار شد.

وی اضافه کرد: از میان ٢٨ نفر نامزد حضور در شورای سازمان (برای انتخاب ۶ نفر شامل سه نفر اصلی و سه نفر علی البدل) برای اولین بار شهردار سقز به عنوان نماینده استان کردستان در ترکیب ۶ نفره نمایندگان شهرداران کل کشور، در کنار شهرداران تبریز، مشهد، اصفهان، لامرد و دورود به عنوان عضو ثابت جلسات شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انتخاب شد.

وی یادآور شد: با توجه به وسعت تلاش شبانه روزی شهردار جوان سقز، امیدواریم همه اعضا از شهردار حمایت کنند و به ایشان در اجرای برنامه ها و پروژه ها کمک کنند درغیر اینصورت (عدم حمایت اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار) باعث کاهش تمرکز و قدرت شهردار، عقب ماندگی شهرداری در اجرای پروژه ها، عدم آرامش در بین کارکنان مجموعه شهرداری و نارضایتی شهروندان عزیز می شود.

بهرامی افزود: این نخستین بار است که شهردار سقز به این شکل عضو ۶ نفر اول اعضای شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور می شود و قبل از هرچیزی افتخاری برای مجموعه شهرداری، شهر سقز و اعضای شورای همراه است.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار سقز در این سمت می تواند زمینه ساز توسعه سقز و تعامل با شهرهای بزرگ در زمینه های سرمایه گذاری باشد افزود: این انتخاب، زمینه تعامل هرچه بیشتر را با شهرهای بزرگ در راستای کمک به توسعه شهر، عمران و آبادانی فراهم می کند.

رییس اعضای شورای اسلامی تاکید کرد: طبیعتا شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ظرفیتهای علمی، عملی و آموزشی بالایی دارد و در ارتقای عملکرد شهرداری سقز در جهت ارایه خدمات بیشتر به همشهریان عزیز هم موثر خواهد بود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع خبر