شهردار سنندج: برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می‌شویم

شهردار سنندج از اعلام آمادگی برای زیباسازی سطح شهر و استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.  سیدانور رشیدی سه شنبه شب در جلسه ستاد استقبال از نوروز که با حضور مدیران شهرداری و روسای سازمان‌های تابعه در این شهر برگزار شد،  با بیان اینکه مجموعه اقداماتی در راستای زیبا سازی و رفع مشکلات معابر و […]

شهردار سنندج از اعلام آمادگی برای زیباسازی سطح شهر و استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

 سیدانور رشیدی سه شنبه شب در جلسه ستاد استقبال از نوروز که با حضور مدیران شهرداری و روسای سازمان‌های تابعه در این شهر برگزار شد،  با بیان اینکه مجموعه اقداماتی در راستای زیبا سازی و رفع مشکلات معابر و ورودی‌های سطح شهر به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجرا است اظهار داشت: نظافت و رفت و روب سطح شهر، لکه‌گیری معابر اصلی، گل‌کاری میادین و پارک‌های سطح شهر، رفع مشکلات سرویس بهداشتی پارک‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی معابر و نصب علائم ترافیکی، رفع مشکل روشنایی پارک‌ها، نورپردازی زیبای سطح شهر، نصب پرچم‌های الوان از جمله اقداماتی است که در راستای آماده‌سازی سطح شهر سنندج اجرا می‌شود.

وی افزود: در دو سال اخیر به‌واسطه شیوع ویروس کرونا سفرهای نوروزی انجام نمی‌شد و محدودیت‌های کرونایی هم مانع از بسیاری از فعالیت‌ها شد.

شهردار سنندج با بیان اینکه امسال احتمال سفرهای نوروزی بوده و سنندج هم به‌عنوان شهر خلاق موسیقی میزبان مهمانان نوروزی  است تصریح کرد: باید نسبت به آماده‌سازی سطح شهر اقدامات مناسب انجام شود.

وی گفت: شهرداری‌ها در راستای استقبال از سال نو مجموعه اقداماتی را در راستای زیباسازی و نورپردازی سطح شهر در دستور کار خود قرار داده و باید امسال بسیار متفاوت‌تر از گذشته انجام شود.

رشیدی رفع مشکلات ورودی‌های سطح شهر را یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش‌رو خواند و تاکید کرد: شهرداران مناطق نسبت به پاک‌سازی نخاله‌های ساختمانی و نصب المان‌های موضوعی و زیباسازی آن اقدام کنند.

وی اظهار کرد: نصب المان‌های متناسب با شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران از دیگر اقداماتی بوده که امسال در راستای معرفی این شهر به گردشگران و مهمانان نوروزی انجام می‌شود.

شهردار سنندج ابراز داشت: امیدواریم با آماده‌سازی سطح شهر و اجرای طرح‌های زیبا و برگزاری جشن‌های  ماندگار  خاطرات خوشی را برای شهروندان و مهمانان نوروزی در سال نو فراهم کنیم.

منبع خبر