شهردار سنندج: مسیر کمربندی آبیدر بازگشایی می شود

شهردار سنندج گفت: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک و همچنین دسترسی آسان شهروندان به ویژه ساکنان شهرک ۵ آذر مسیر کمربندی آبیدر به سمت میدان هفت آسیاب بعد از عید سعید فطر بازگشایی می شود. سید انور رشیدی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسیر کمر بندی آبیدر از میدان هفت آسیاب تا عوارضی […]

شهردار سنندج گفت: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک و همچنین دسترسی آسان شهروندان به ویژه ساکنان شهرک ۵ آذر مسیر کمربندی آبیدر به سمت میدان هفت آسیاب بعد از عید سعید فطر بازگشایی می شود.

سید انور رشیدی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسیر کمر بندی آبیدر از میدان هفت آسیاب تا عوارضی ورودی پارک جنگلی آبیدر در سال ۹۸ به دلیل اجرای طرح ساماندهی مسدود شد.

وی افزود: طرح ساماندهی این مسیر در حال حاضر اتمام یافته و آماده بازگشایی است.

شهردار سنندج بیان کرد: با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از توقف وانت های دستفروش باکس های گلدانی در کنار جداول تعبیه خواهد شد و همچنین با هماهنگی راهنمایی و رانندگی تابلو توقف ممنوع نصب شده و هیچ خودرویی حق توقف را در این مسیر ندارد و وسایل نقلیه فقط اجازه تردد در این مسیر را دارند.

رشیدی افزود: با توجه به باز شدن مدارس و در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک و دسترسی آسان شهروندان برخی از اقدامات لازم  نظیر نصب علائم ترافیکی در هفته آینده انجام خواهد شد.

منبع خبر