شهردار شهرکرد: درآمد کم شهرداری باعث حقوق معوقه کارگران و کارکنان نشد

شهردار شهرکرد گفت: با توجه به اینکه به علت شیوع کرونا درآمد شهرداری کاهش یافته و منابع درآمدی خوبی نداشته اما تلاش شد تا بتوانیم بخشی از بدهی پیمانکاران پرداخت و حقوق کارگران و کارکنان شهرداری به موقع پرداخت شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی در دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه […]

شهردار شهرکرد گفت: با توجه به اینکه به علت شیوع کرونا درآمد شهرداری کاهش یافته و منابع درآمدی خوبی نداشته اما تلاش شد تا بتوانیم بخشی از بدهی پیمانکاران پرداخت و حقوق کارگران و کارکنان شهرداری به موقع پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی در دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن عرض تبریک دهه مبارک فجر اظهارداشت: همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر ۱۳ دستگاه اتوبوس با حضور مسئولان استانی رونمایی شد و در روز ۲۲ بهمن نیز تعدادی پروژه عمرانی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری در چند ماه اخیر افزود: با توجه به اینکه به علت شیوع کرونا درآمد شهرداری کاهش یافته و منابع درآمدی خوبی نداشته اما تلاش شد تا بتوانیم بخشی از بدهی پیمانکاران پرداخت و حقوق کارگران و کارکنان شهرداری به موقع پرداخت شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان توانستیم یک دستگاه بلوک‌زن که ظرفیت تولید ۳۵۰ نوع قطعه بتنی را دارد و یک دستگاه فلاکس آسفالت  در استان خریداری شده است که بعد از اتمام بارندگی‌ها و فصل زمستان فعالیت‌های شهرداری با این دو دستگاه شروع می‌شود.

منبع خبر