شهردار شهر پارسیان

  *یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه هستند.* به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارسیان، *مهندس احسان سالمی* در پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت […]

 

*یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه هستند.*

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارسیان، *مهندس احسان سالمی* در پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر را به زحمت کشان عرصه کار و کارگری بویژه همکاران خدوم شهرداری پارسیان تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جهان آینده، متعلق به کسانی است که به بهبودی آن می‌اندیشند. صاحبان فردا، امروز خود را غنی‌تر از دیروز می‌خواهند و کارگران پیشگامان حیات بدیع آینده هستند. دست‌هایی که آیینه تلاش روزگارند و بهروزی روزگار را به ارمغان می‌آورند.
کارگران کوشا و دلسوز، براستی گردن فرازان یک سرزمین هستند . عظمت و ارزش کارگران بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که رشد هر کشور به دست کارگران و مرهون تلاش های آنان می باشد.
اینجانب این مناسبت ارزشمند را به پویندگان اصیل و خدوم به ویژه همکاران گرامی خودم در شهرداری پارسیان تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خالصانه و شبانه روزی همه همکاران زحمتکش که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والایشان است را ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه این عزیزان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.

احسان سالمی

شهردار شهر پارسیان