شهردار شیراز: امسال خط ۲ مترو شیراز فعال می‌شود

شهردار شیراز اعلام کرد که قرارست تا پایان امسال خط ۲ قطار شهری این کلانشهر فعال شود. محمدحسن اسدی دوشنبه ۲ آبان در بازدید از روند اجرای پروژه خط ۲ مترو شیراز گفت: قرار بر این است که سه ایستگاه از خط شرقی این خط تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و قطار در […]

شهردار شیراز اعلام کرد که قرارست تا پایان امسال خط ۲ قطار شهری این کلانشهر فعال شود.

محمدحسن اسدی دوشنبه ۲ آبان در بازدید از روند اجرای پروژه خط ۲ مترو شیراز گفت: قرار بر این است که سه ایستگاه از خط شرقی این خط تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و قطار در خط شرقی آن حرکت کند.

اسدی ادامه داد: در نشستی که با حضور مدیران شهری و پروژه برگزار شد، مسائل این خط بررسی و اتخاذ تصمیم شد و قرار بر این شد تا پیمانکار، ساعات فعالیت عملیاتی را شبانه‌روزی کرده تا استراتژی  طول زمان بهره‌برداری به حداقل برسد.

بنابراین گزارش؛ خط ۲ قطار شهری شیراز حدود ۱۵ کیلومتر طول دارد و با فعال شدن آن، شهرک میانرود در جنوب به میدان کلبه در شمال شرق شیراز متصل خواهد شد.

خط دوم قطار شهری شیراز در میدان امام حسین(ع) با خط یک متصل خواهد بود و با تکمیل آن، بخشی از حجم ترافیک شمالی جنوبی این کلانشهر، بهبود می‌یابد.

در این بازدید، اعضای شورای شهر، معاونان و مدیران شهرداری و شماری از مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به عنوان مجری پروژه خط دوم قطار شهری شیراز حضور داشتند.

منبع خبر