شهردار شیراز تاکید کرد: اجرای طرح پیوند میان مردم و شهرداری شیراز

شهردار شیراز از اجرای طرح پیوند میان مردم و شهرداری خبر داد و گفت: این طرح در مصلای نماز جمعه، مساجد و مناطق اجرا خواهد شد تا مشکلات و موارد طرح شده از سوی مردم رفع شود. محمد حسن اسدی در دیدار با رئیس و شورای سازمان بسیج رسانه استان فارس با تأکید بر اینکه […]

شهردار شیراز از اجرای طرح پیوند میان مردم و شهرداری خبر داد و گفت: این طرح در مصلای نماز جمعه، مساجد و مناطق اجرا خواهد شد تا مشکلات و موارد طرح شده از سوی مردم رفع شود.

محمد حسن اسدی در دیدار با رئیس و شورای سازمان بسیج رسانه استان فارس با تأکید بر اینکه راجع به مردم با هیچکس معامله‌ای نخواهیم کرد، گفت: خط قرمز من بیت المال و منافع مردم است و امروز شهرداری باید کار کند و از پویایی مورد انتظار برخوردارشود.

شهردار شیراز از اجرای طرح پیوند میان مردم و شهرداری خبر داد و گفت: این طرح در مصلای نماز جمعه، مساجد و مناطق اجرا خواهد شد تا مشکلات و موارد طرح شده از سوی مردم رفع شود.

دکتر اسدی در این جلسه درخواست کرد همه نهاد‌های متولی در کنار معاونت فرهنگی شهرداری یک مسیر پیشرفت را طراحی کنند تا ایده شهر شیراز به عنوان یک شهر آرمانی، اسلامی و مذهبی محقق شود.

شهردار شیراز گفت: در خصوص مبارزه با فساد پذیرای تمامی تذکرات خواهم بود.

هادی رضایی رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس نیز در این نشست گفت: این شهر نیازمند فردی است که از نظر مالی، جایگاه و پست اقناع شده باشد و امروز بدنبال کار و خدمت خالصانه باشد. چرا که آن چیزی که طی سال‌های گذشته ما از آن لطمه خوردیم عدم تخصص و اشراف مدیران در حوزه کاری خودشان بوده است.

او با تصریح بر اینکه عدم اشراف یک مدیر در سطح کلان یکی از منفذ‌های ایجاد فساد است، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وجود زمینه فساد در برخی ازمجموعه شهرداری، گفت: باید اجازه اعمال ورود ناثواب و فرا قانونی را از منفذ ها‌ی نفوذ در شهرداری گرفت تازمینه فساد در این مجموعه خدوم از بین برود.

رضایی ادامه داد: باتوجه به تجربه حضور جنابعالی درشهرداری شیراز طی سال‌های گذشته، این خود نقطه قوتی است در مدیریت کلان شهر شیراز.

رییس سازمان بسیج رسانه فارس خطاب به شهردار شیراز، گفت: شما به عنوان شهردار شهر شیراز باید همه علائق و سلائق سیاسی را چه در رسانه و چه غیر از آن ببینید. چرا که امروز شهر شیراز نیازمند یک نگاه پدرانه و دلسوزانه است.

این مقام مسئول همچنین در این دیدار خطاب به شهردار شیراز تأکید کرد: جهت خدمت خالصانه در راستای اعتلای شهر شیراز باید مراقب بود در عملیات روانی رسانه و فضای مجازی جریان‌های خاص قرار نگیرد چرا که برخی امروز در فضای مجازی ورسانه بدنبال کاسبی از مدیران در سطوح مختلف هستند.

نوسازی در حوزه فرهنگی از دیگر موضوعاتی بود که رییس سازمان بسیج رسانه فارس به آن اشاره و بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که کار فرهنگی به سازمان‌های مردم نهاد و فعالین فرهنگی برون سپاری شود و شهرداری در این حوزه تصدی گری نکند.

رضایی گفت: امروز خلأ نگاه راهبردی در حوزه فرهنگی در شهرداری به چشم می‌خورد و بایدبا فراخوانی یک تیم قوی از متفکران این حوزه با نگاهی راهبردی و بلند مدت در این خصوص چاراندیشی کرد.

او، همچنین خطاب به شهردار شیراز، گفت: ضمن ارزوی موفقیت درمسئولیت جدیدامید است در طول خدمت خود، فرهنگ فدای مصلحت در کار اجرای کلان شهرشیراز نشود.

منبع خبر