شهردار شیراز مطرح کرد؛ آمادگی شهرداری شیراز برای انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران ورزشی

شهردار شیراز با تأکید بر آمادگی شهرداری برای جذب سرمایه‌گذاران ورزشی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک‌ شاهد انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران ورزشی در شیراز باشیم. محمدحسن اسدی ظهر یکشنبه در دیدار با برادران گرایی قهرمانان کشتی فرنگی اظهار کرد: به دنبال ایجاد بستری هستیم که ورزش قهرمانی در شیراز توسعه پیدا کند. به گفته […]

شهردار شیراز با تأکید بر آمادگی شهرداری برای جذب سرمایه‌گذاران ورزشی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک‌ شاهد انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران ورزشی در شیراز باشیم.

محمدحسن اسدی ظهر یکشنبه در دیدار با برادران گرایی قهرمانان کشتی فرنگی اظهار کرد: به دنبال ایجاد بستری هستیم که ورزش قهرمانی در شیراز توسعه پیدا کند.

به گفته مدیر ارشد شهری شیراز؛ ایجاد زیرساخت به‌عنوان یکی از پیش‌نیازها و مولفه‌هایی است که می‌تواند ورزش قهرمانی ازجمله کشتی فرنگی را در شیراز توسعه دهد.

وی در این دیدار بر کمک و مشارکت شهرداری شیراز در ساخت ورزشگاه، سالن ورزشی و مراکز اقامتی برای بازی‌های قابل توجه این رشته ورزشی بحث و بررسی کرد و گفت: در جلسات آینده با سرمایه‌گذاران رشته کشتی فرنگی رایزنی خواهیم کرد.

اسدی با تأکید بر آمادگی شهرداری شیراز برای جذب سرمایه‌گذار ورزشی تصریح کرد: شهرداری آمادگی دارد در مبحث جذب سرمایه‌گذار در همه زمینه‌ها به‌ویژه گردشگری و بالاخص ورزشی کمک و مشارکت کند.

شهردار کلان شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد نتیجه کار و انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران ورزشی در شیراز باشیم.

منبع خبر