شهردار قرچک خبر داد: احداث بوستان هنرمندان قرچک پاتوقی برای اهالی هنر

شهردار قرچک از ایجاد بوستان هنرمندان پاتوقی برای اهالی هنر در مجموعه پارک جنگلی خبر داد. محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز پنجشنبه(۲۶آبان ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان قرچک از لحاظ فرهنگی افتخارات بسیاری دارد، اظهار کرد: داشتن هنرمندان بسیار در شهرستان قرچک نشانگر این است که ظرفیت های […]

شهردار قرچک از ایجاد بوستان هنرمندان پاتوقی برای اهالی هنر در مجموعه پارک جنگلی خبر داد.
محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز پنجشنبه(۲۶آبان ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان قرچک از لحاظ فرهنگی افتخارات بسیاری دارد، اظهار کرد: داشتن هنرمندان بسیار در شهرستان قرچک نشانگر این است که ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر در این شهرستان وجود دارد و شهرداری در تلاش است تا بخشی از پارک بزرگ جنگلی به بوستان هنرمندان، زمینه را برای ایجاد چنین محلی فراهم کند.
وی افزود: توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و تفریحی از مهمترین اهداف و برنامه های پیش روی مدیریت شهری قرچک است.
شهردار قرچک گفت: احداث سالن آمفی تئاتر روباز در بوستان هنرمندان جهت برگزاری تئاترهای خیابانی و دیگر اقدامات در حوزه تئاتر و سینما جهت استفاده هنرمندان پیش بینی شده است.
خرمی شریف همچنین با اشاره به جزئیات ایجاد بوستان هنرمندان، افزود: محل نصب تندیس و تابلوهای آثار نفیس از هنرمندان، بزرگان دینی و مذهبی، مفاخر و نام آوران در محوطه بوستان نصب خواهد شد و علاوه بر آن با ایجاد محلی به عنوان محل هم اندیشی هنرمندان، فضای موجود پارک جنگلی، هنری و فرهنگی تر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در کنار سالن آمفی تئاتر روباز و محل نصب تندیس و تابلوهای آثار نفیس از هنرمندان، محلی برای کودکان جهت مطالعه و نقاشی کردن دیده شده است که به زیبایی این بوستان می افزاید.
شهردار قرچک در پایان اظهار کرد: بوستان هنرمندان قرچک در ضلع غربی پارک بزرگ جنگلی با اعتبار اولیه بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات تخصیص یافته شهرداری با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال احداث است.

منبع خبر