شهردار قزوین: شهرداری قزوین به شبکه ملی خدمات دولت هوشمند پیوست

شهردار قزوین گفت: پس از پیگیری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سرانجام شهرداری قزوین به شبکه ملی خدمات دولت هوشمند پیوست. مهدی صباغی با اعلام این خبر گفت: با پیوستن به این شبکه ملی، شهروندان می توانند به سهولت نسبت به دریافت بخشی از خدمات شهرداری قزوین به صورت الکترونیک اقدام کنند شهردار قزوین افزود: با اجرای این پروژه توسط […]

شهردار قزوین گفت: پس از پیگیری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سرانجام شهرداری قزوین به شبکه ملی خدمات دولت هوشمند پیوست.
مهدی صباغی با اعلام این خبر گفت: با پیوستن به این شبکه ملی، شهروندان می توانند به سهولت نسبت به دریافت بخشی از خدمات شهرداری قزوین به صورت الکترونیک اقدام کنند
شهردار قزوین افزود: با اجرای این پروژه توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از ۱۰ خدمت الکترونیک از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در دسترس کاربران قرار می گیرد که از جمله آن ها می توان به صدور استعلامات دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد.
وی ضمن تأکید بر ضرورت اجرای پروژه هایی در راستای تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری و تحقق شعار شهر هوشمند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یک مزیت محسوب می شود و علاوه بر دسترسی شهروندان به این خدمات از طریق پرتال شهرداری قزوین از طریق لینک my.gov.ir نیز قابل دریافت است.
شهردار قزوین هوشمندسازی خدمات مدیریت شهری را یک ضرورت خواند و عنوان کرد: شهرداری قزوین برای موضوع هوشمندسازی مدیریت شهری اهمییت ویژه ای قائل است و در این زمینه پروژه های متعددی تعریف شده و همچنین از ایده ها و طرح های نخبگان جوان کشور و استان قزوین نیز استقبال می کند.

منبع خبر