شهردار لنده انتخاب شد

سلمان رنجبر سکان هدایت شهرداری لنده را به دست گرفت. امام جمعه شهر لنده در آئین معارفه شهردار این شهر با اشاره به علل تاخیر در انتخاب شهردار لنده گفت: انتظار می‌رود مسؤلان امر، در آینده این موضوع مهم را مورد بررسی قرار دهند. حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: اختلاف در حوزه‌های مختلف […]

سلمان رنجبر سکان هدایت شهرداری لنده را به دست گرفت.

امام جمعه شهر لنده در آئین معارفه شهردار این شهر با اشاره به علل تاخیر در انتخاب شهردار لنده گفت: انتظار می‌رود مسؤلان امر، در آینده این موضوع مهم را مورد بررسی قرار دهند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: اختلاف در حوزه‌های مختلف حاکم باعث تاخیر و دوگانی در خدمت می‌شود و باید به خواسته‌های مردم توجه کرد و برای داشتن شهری پویا و زیبا، نیاز به برنامه‌ ریزی های پیچیده نیست بلکه باید با مدیریت جهادی و تکیه بر همدلی و هم افزایی مسئولان و مردم شهری زیبا ساخت.
محمودی اصل به کارخانه آسفالت شهرداری که به متروکه‌ای تبدیل شد اشاره کرد گفت: متأسّفانه از ظرفیت این کارخانه هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.
امام جمعه شهر لنده از تلاش‌های خوب سرپرست شهرداری در طول این مدت قدردانی کرد و برای شهردار جدید آرزوی موفقیت و همراهی شورای شهر را خواستار شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استان شهرداری گفت: حواشی سال‌های گذشته در شهرداری لنده نباید باعث شود شوق خدمت شما و روحیه جهادی شما را تحت تاثیر قرار گیرد.
وی اعتبار شهرداری لنده را در پارسال هشتاد میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: هشتاد درصد از اعتبار اختصاص یافته به شهرداری لنده از محل کمک های دولتی، تامین شد.
فرماندار شهرستان لنده نیز در این مراسم گفت: مسئولان و مدیران در نظام مقدس انقلاب اسلامی باید شناخت کاملی از شاخص‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.
جلال دانش انتخاب دهیار و شهرداران را متکی به انتخاب شایسته مردم عنوان کرد و مبلمان فعلی شهر لنده را زیبنده این مردم ولایت مدار ندانست و گفت: ورودی‌های شهر لنده وضعیت مناسبی ندارند و نیازمند حمایت و تلاش ویژه است.
وی با بیان اینکه چرا بعد از گذشت ١٠سال مشکل سیل بند این شهر برطرف نشد اضافه کرد: در ادوار گذشته با بی تدبیری تمام برخی از تجهیزات این شهرداری فروخته شد.
در پایان این نشست، حکم شهردار جدید سلمان رنجبر قرائت و از تلاش‌های سرپرست شهرداری لنده قدردانی شد.