شهردار مشهد در بازدید از پل دهرود از آغاز عملیات تعریض این سازه تا پایان سال خبر داد

اهمیت تسهیل در تردد در این محدوده باعث شد مدیران شهری در دوره ششم -که با تغییر شیب اختصاص اعتبارات و تعریف پروژه‌های عمرانی در مناطق حاشیه شهر و محلات کم‌برخوردار به دنبال تحول‌آفرینی در این مناطق هستند- نگاه ویژه‌ای به بولوار رسالت داشته باشند. دراین‌راستا مدیریت شهری پروژه‌های متعددی را همچون ساخت دوربرگردان غیر‌همسطح […]

اهمیت تسهیل در تردد در این محدوده باعث شد مدیران شهری در دوره ششم -که با تغییر شیب اختصاص اعتبارات و تعریف پروژه‌های عمرانی در مناطق حاشیه شهر و محلات کم‌برخوردار به دنبال تحول‌آفرینی در این مناطق هستند- نگاه ویژه‌ای به بولوار رسالت داشته باشند. دراین‌راستا مدیریت شهری پروژه‌های متعددی را همچون ساخت دوربرگردان غیر‌همسطح شهید میرزایی و ساماندهی انتهای بولوار رسالت با تعریض پل دهرود در دستورکار خود قرار داده است.

شهردار مشهد هم که هفته گذشته با حضور در مراسم آغاز عملیات ساخت دوربرگردان شهید میرزایی، در مجاورات بولوار رسالت، کلنگ این پروژه بزرگ شهری را به زمین زد، به‌همراه رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد، شهردار منطقه‌۳ و شماری دیگر از مدیران شهری به انتهای بولوار رسالت رفت و پس از بازدید از پل دهرود وعده داد که عملیات تعریض این سازه مهم تا انتهای سال آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا… ارجائی در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه یکی از مطالبات قدیمی مردم منطقه، به‌ویژه ساکنان روستا‌های واقع در حاشیه جاده سیمان، تعریض پل دهرود است اظهار کرد: چندی پیش دستوری به شهردار منطقه ۳ و سازمان عمران شهرداری مبنی بر انجام بررسی‌ها و مطالعات لازم برای تعریض پل دهرود داده شد و دیروز هم در بازدیدی که از این محل داشتیم، بر اجرای پروژه تأکید شد. وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا قبل از پایان سال عملیات اجرایی تعریض پل دهرود را آغاز کنیم تصریح کرد: البته رفع گره ترافیکی این محدوده تنها با تعریض پل محقق نمی‌شود و باید بولوار رسالت نیز تعریض شود.

همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از مطالبات قدیمی مردم منطقه و روستا‌های اطراف از مدیریت شهری، رفع معضل ترافیکی محدوده پل دهرود است اظهار کرد: مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای برای اجرای پروژه تعریض پل دهرود به‌منظور رفع مشکلات مردم این منطقه دارد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌حسن منصوریان افزود: این مسئله نیازمند تعریض پل و بخشی از بولوار رسالت است. با توجه به مطالبات مردمی، شهردار و مدیریت شهری اهتمام ویژه دارند که این معضل را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه این پروژه در محدوده شهری قرار ندارد و تعریض آن از وظایف شهرداری نیست ادامه داد: با توجه به اینکه برای رفع مشکل مردم رسالت اجتماعی داریم، زیر بار این پروژه رفتیم و مصوبات موردنیاز را دریافت کرده‌ایم. منصوریان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های موردنیاز پل دهرود و بخشی از بولوار رسالت تعریض و مشکل مردم در این محدوده رفع شود.

منبع خبر