شهردار منطقه۱۷ تهران تاکید کرد: طرح خدمت باید متفاوت‌ اجرا شود

مسئولان شهرداری منطقه۱۷  تهران تلاش می‌کنند در زمان اجرای طرح خدمت در محله‌ها که به صورت مستمر و منظم به اجرا در می‌آید، مردم ساکن در نقاط مختلف شهر، انواع خدمات‌شهری و … را به شکلی مناسب احساس کنند، چرا که این کار باعث افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین ارتقای سطح خدمت‌رسانی در شهر خواهد شد. […]

مسئولان شهرداری منطقه۱۷  تهران تلاش می‌کنند در زمان اجرای طرح خدمت در محله‌ها که به صورت مستمر و منظم به اجرا در می‌آید، مردم ساکن در نقاط مختلف شهر، انواع خدمات‌شهری و … را به شکلی مناسب احساس کنند، چرا که این کار باعث افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین ارتقای سطح خدمت‌رسانی در شهر خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۷ تهران از طرح خدمت به عنوان یک فرصت برای عوامل مهم شهرداری منطقه یاد کرد و گفت: «یکی از نکات مهم در طرح خدمت این است که در روز اجرای طرح، همه مجریان کار و کارگران، کاور طرح خدمت بپوشند تا مردم تفاوت این کار را با روزهای دیگر متوجه شوند. همچنین سطح محدوده خدمت‌رسانی، مملو از طرح‌های خدمات شهری شود تا توجه شهروندان به این امور جلب شود.»

«رضا شنگی» افزود: «یکی از لازمه‌های اجرای طرح خدمت، اطلاع‌رسانی به مردم ساکن در محدوده و خدمت از طریق همه ظرفیت‌های موجود در تبلیغات محیطی و مجازی است. در این طرح علاوه بر فعالیت‌های خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و… برنامه‌های آموزش شهروندی نیز انجام می‌شود.»

شهردار منطقه۱۷ با اشاره به اینکه در فصل بارندگی قرار داریم، گفت: «در این طرح تلاش همه ما بر این است که اقدامات لازم در خصوص لایروبی کانال‌های اصلی و انهار و اصلاح نقاط آبگیر انجام شود تا هنگام بارندگی آب‌گرفتی نداشته باشیم.»

منبع خبر