شهردار منطقه۲۲ تهران خبر داد : پیشگیری از لغزندگی معابر در غرب پایتخت

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به کاهش دما و بارش نزولات آسمانی از اقدامات گسترده عوامل حوزه خدمات شهری در معابر این منطقه خبر داد و گفت: تمامی معابر بزرگراهی، اصلی و فرعی منطقه به شکل شبانه روزی مورد پایش قرار گرفته و اقدامات لازم انجام است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی  […]

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به کاهش دما و بارش نزولات آسمانی از اقدامات گسترده عوامل حوزه خدمات شهری در معابر این منطقه خبر داد و گفت: تمامی معابر بزرگراهی، اصلی و فرعی منطقه به شکل شبانه روزی مورد پایش قرار گرفته و اقدامات لازم انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی  اظهار داشت: ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی در این محدوده غربی تهران وجود دارد که باهدف پیشگیری از لغزندگی این بزرگراه ها شن و نمک فراهم شده است.

وی افزود: در تمامی تقاطع ها و حاشیه بزرگراه ها بسته های شن و نمک مخلوط فراهم شده تا در هنگام وقوع بارش برف به سهولت مورد استفاده عوامل حوزه خدمات شهری و شهروندان قرار گیرد.

حاجوی ادامه داد: در حال حاضر تردد روان در بزرگراه های شهید همدانی، شهید خرازی، آزادگان شمال، آزادراه تهران_کرج و ابتدای آزادراه تهران _شمال برقرار است.

شهردار منطقه به استقرار نیروهای خدمات شهری در تقاطع های پرتردد نیز اشاره کرد و گفت: نیروهای حوزه خدمات شهری در میادین و تقاطع های پرتردد با تجهیزات مستقر هستند تا در هنگام آبگرفتگی اقدام به رفع آن کنند، همچنین پیشگیری های مناسبی برای رفع آب گرفتگی صورت گرفته است.

منبع خبر