شهردار منطقه۲۲ تهران: راه شهدا با خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه پیدا می‌کند

شهردار منطقه ۲۲ گفت: اینکه مسئولان پای صحبت خانواده معزز شهدا می نشینند افتخار است و این دیدارها موجب فعالیت بیشتر مدیران برای خدمتگزاری به شهروندان می شود تا راه شهدا ادامه پیدا کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با خانواده معزز شهیدان عباس و فرهاد خالو شاندیز  ضمن […]

شهردار منطقه ۲۲ گفت: اینکه مسئولان پای صحبت خانواده معزز شهدا می نشینند افتخار است و این دیدارها موجب فعالیت بیشتر مدیران برای خدمتگزاری به شهروندان می شود تا راه شهدا ادامه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با خانواده معزز شهیدان عباس و فرهاد خالو شاندیز  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی در حوزه مدیریت شهری صورت گرفته است تا شهر روز به روز آبادتر شود و خدمات رسانی برای رفاه حال شهروندان صورت گیرد؛ اما در تلاش هستیم این خدمات را ادامه دهیم.

وی افزود: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی شان موجب حفظ امنیت و آرامش این روزهای کشور شدند و خدمتگزاران مردم نیز باید تلاش کنند تا شهر آباد و آبادتر شود و این امر با تلاش و کوشش صادقانه محقق خواهد شد.

شهردار منطقه ادامه داد: به برکت خون شهیدان، کشور در جایگاه والایی قرار دارد و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند و باید قدر خانواده معزز شهدا را بدانیم.

گفتنی است؛ شهید عباس خالو شاندیز  متولد ۱۳۳۸ بود که در تاریخ فرودین ماه ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه شهید شد و به عنوان بسیجی عازم جبهه شده بود؛ همچنین فرهاد برادر این شهید نیز در سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد و یک سال بعد از شهادت بردارش به او پیوست؛ فرهاد نیز به عنوان بسیجی در عملیات درگیری با گروهک کومله در منطقه کردستان به درجه شهادت نایل شد.

منبع خبر