شهردار منطقه۲۲ تهران : سامانه ۱۳۷ از موثرترین راه‌های ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری است

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به اینکه نهادهای نظارتی نقش پر رنگی در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان دارند، گفت: سامانه ۱۳۷ یکی از موثر ترین راه های ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری به حساب می آید. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از ادارات اجرائیات، حراست، بازرسی و بسیج […]

شهردار منطقه۲۲ تهران با اشاره به اینکه نهادهای نظارتی نقش پر رنگی در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان دارند، گفت: سامانه ۱۳۷ یکی از موثر ترین راه های ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری به حساب می آید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از ادارات اجرائیات، حراست، بازرسی و بسیج شهرداری منطقه ۲۲ اظهار داشت: یکی از وظایف نهادهای نظارتی ارتباط نزدیک با شهروندان است، که خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری پل ارتباطی مناسبی بین شهروندان با نهادهای نظارتی در شهرداری برقرار شده است.

وی افزود: هرگاه نظارت ازسوی مردم شکل گیرد، اقدامات به صورت مناسبی صورت می گیرد، بنابراین انتظار این است که با همین رویکرد مردمی نهادهای نظارتی خدمات رسانی شان را دنبال کنند.

محمدی ادامه داد: در مدیریت شهری منطقه ۲۲ ادارات بازرسی، حراست، اجرائیات و بسیج فعالیت بسیار خوبی دارند و این نوع فعالیت ها مردمی است.

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه نهادهای نظارتی نقش پر رنگی در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان دارند، گفت: اینکه نهادهای نظارتی در زمینه گوناگون حضور و نظارت دارند کمک بسزایی به خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان خواهد کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: دیدارهای مردمی مدیران ادارات نظارتی به شکل چهره به چهره باعث خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و نظارت بر فعالیت مسئولان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷ یکی از موثر ترین راه های ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری به حساب می آید و شهروندان از طریق این سامانه مسائل و مشکلات شهری را در میان می گذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مدیریت شهری اقدام به رفع مشکلات مطرح شده کنند.

منبع خبر