شهردار منطقه۸ تهران : خدمات عمرانی بیشترین مطالبه شهروندی در سامانه ۱۳۷ است

شهردار منطقه ۸ گفت: بیشترین پاسخ‌دهی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ با ارائه خدمات عمرانی در محلات کم برخوردار ناحیه ۳ انجام شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ بعد از ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸؛ رضا ناصری سرای، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران در منطقه۸ حضور یافت […]

شهردار منطقه ۸ گفت: بیشترین پاسخ‌دهی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ با ارائه خدمات عمرانی در محلات کم برخوردار ناحیه ۳ انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ بعد از ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸؛ رضا ناصری سرای، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران در منطقه۸ حضور یافت و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نگهداشت منطقه بر اهتمام ویژه در پیگیری پیام های شهروندی در سامانه ۱۳۷ پلاس تأکید کرد.

وی گفت: در اجرای پیام‌های ۱۳۷ پلاس با تفکیک پیام‌ها به حوزه‌های مربوطه در دو بخش نواحی و ادارات پاسخ دهی به پیام‌های فوریتی سریعتر انجام می‌شود.

رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: با ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ انتظار می رود شهروند مداری و مردم محوری بیش از پیش در رسیدگی به پیام های شهروندی مدنظر قرار گیرد.

وی خواستار توجه هرچه بیشتر درخصوص پیام ها با موضوع نگهداشت و بستن پیام بعد از اتمام رسیدگی به درخواست شهروندان شد.

شهردار منطقه ۸ نیز در این نشست با اشاره به اینکه منطقه۸ به لحاظ تراکم جمعیتی چهارمین منطقه در شهر تهران است افزود: با توجه به اینکه ناحیه ۳ شهرداری منطقه۸ دارای بافت ریزدانه است و در سال‌های گذشته از خدمت رسانی مطلوب محروم بوده، شهرداری منطقه با انجام خدمات عمرانی، خدماتی و… مطالبه‌گری شهروندان را در ارائه خدمت در این ناحیه افزایش داده و بیشترین آمار دریافتی از این ناحیه کم برخوردار و محروم بوده است.

 تنهایی با پیشنهاد اینکه در ارزیابی ها، بافت جمعیتی مناطق متفاوت دیده شود و همچنین با توجه به اینکه شهرداری منطقه۸ رتبه نخست را در انجام پروژه‌های توسعه محله ای کسب کرده است، تصریح کرد: علاوه بر رصد و راستی آزمایی،‌ کاهش زمان رسیدگی به پیام ها در سامانه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در منطقه۸ بوده است و پاسخ صادقانه به پیام شهروندان مهمترین بخش در رضایت شهروندی است.

منبع خبر