شهردار منطقه ثامن: عملیات اجرایی احیا و ایمن‌سازی «سرای عزیزاله‎‌اف» در مشهد آغاز می‌شود

عملیات اجرایی احیا و ایمن‌سازی «سرای عزیزاله‎‌اف» در مشهد آغاز می‌شود . سید فرهاد حجازی، شهردار منطقه ثامن با اشاره به برگزاری جلسه اخیر شهردار و مدیران شهری با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی، اظهارکرد: در این جلسه موضوع احیای آثار و بنا‌های تاریخی با تمرکز ویژه بر «بازار فرش» […]

عملیات اجرایی احیا و ایمن‌سازی «سرای عزیزاله‎‌اف» در مشهد آغاز می‌شود .

سید فرهاد حجازی، شهردار منطقه ثامن با اشاره به برگزاری جلسه اخیر شهردار و مدیران شهری با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی، اظهارکرد: در این جلسه موضوع احیای آثار و بنا‌های تاریخی با تمرکز ویژه بر «بازار فرش» و «سرای عزیزالله‌اف» مطرح و در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت.

وی با اشاره به پروژه مرمت و احیای بازار فرش مشهد مقدس، گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای بین شهرداری مشهد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری شکل گرفته و پروژه نیز پیشرفت خوبی داشته که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن تکمیل و عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

شهردار منطقه ثامن درخصوص «سرای عزیزالله‌اف» هم تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و تعاملات بین‌بخشی با دستگاه‌های ذی‌ربط، عملیات اجرایی و ایمن سازی این سرای نیز در بخش «سرای کوچک» به زودی آغاز خواهد شد.

حجازی افزود: در این جلسه، تصمیماتی درخصوص ایمنی سرای عزیزاله‌اف، آموزش به کسبه و موضوعات ایمن‌سازی اتخاذ شد.

منبع خبر