شهردار منطقه یک تهران : ۹۸ درصد اعتبارات سال گذشته، هزینه شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱ تهران ، ۹۸ درصد اعتبارات تعریف شده در پروژه ها و اقدامات اجرایی شهرداری منطقه یک در سال گذشته، هزینه شد. سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جلسه کمیته فنی که با حضور معاونان و مدیران دفاتر فنی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱ تهران ، ۹۸ درصد اعتبارات تعریف شده در پروژه ها و اقدامات اجرایی شهرداری منطقه یک در سال گذشته، هزینه شد.
سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جلسه کمیته فنی که با حضور معاونان و مدیران دفاتر فنی برگزار شد گفت: در سال مالی گذشته با جذب ۹۸ درصدی اعتبار منطقه، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان با تلاش همه معاونان و مدیران و کارشناسان ثبت هزینه شد و امسال نیز کار را با اعتبار سنگین شروع کردیم که با متمم بتوانیم در حوزه اجرا ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشیم و باید با تلاش و پشت کار امسال نیز برنامه‌ها را طبق زمانبندی به پیش ببریم تا در پایان سال نتایج لازم را به دست آوریم.
شهردار منطقه یک افزود: در حال حاضر ۴۸ پروژه غیر مستمر احداثی در سطح منطقه در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی در حال اجراست و امسال سه پروژه دیگر شامل احداث اسکان کارگری ناحیه دو در محله کوهسار، سوله انبار و ساختمان جدید شهرداری منطقه در مجاورت ساختمان اصلی آغاز خواهد شد.
صباغ در خصوص اجرای طرح الگوی خدمت نیز گفت: در راستای استفاده از ظرفیت های طرح تحول بیست گانه خدمت و تکمیل آن با اجرای طرح “الگوی خدمت” با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه از حیث کارکرد و زیبایی در شهر تهران، پنج محور واقع در خیابان های پاسداران، نارنجستان هفتم، شهرداری، شهید باهنر و شریعتی مشخص و کار در آنها آغاز شده است.