شهردار منطقه ۱۳ تهران خبر داد؛ ایمن‌سازی بزرگراه شهید یاسینی و محور شهید دوران

شهردار منطقه ۱۳ تهران از ایمن سازی محور شهید دوران و بزرگراه شهید یاسینی و اجرای اقدامات مختلف ترافیکی در منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی اظهار داشت:با توجه به اهمیت بحث ایمنی در ورودی ها و خروجی ها و طول محور های  شهید یاسینی و شهید […]

شهردار منطقه ۱۳ تهران از ایمن سازی محور شهید دوران و بزرگراه شهید یاسینی و اجرای اقدامات مختلف ترافیکی در منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی اظهار داشت:با توجه به اهمیت بحث ایمنی در ورودی ها و خروجی ها و طول محور های  شهید یاسینی و شهید دوران که نقش مهمی در هدایت جریان ترافیک مناطق شرقی تهران دارند ، عملیات ایمن سازی در این محورها  با نصب، مرمت و نوسازی یک کیلومتر گاردریل و دیگر اقدامات لازم انجام شد.

شهردار منطقه ۱۳ افزود:  بیش از ۳ هزار متر  نیوجرسی مفصلی در حاشیه بزرگراه شهید یاسینی به منظور جلوگیری از سقوط خودرو ها به داخل مسیل سرخه حصار نصب شده است.

محمد هادی علی احمدی افزود:هدایت مناسب خودرو های عبوری به خصوص هنگام اوج بار ترافیکی و شب که نور و دید کافی وجود ندارد، جلوگیری از انحراف مسیر خودروها  ، بالا بردن ضریب ایمنی خودروها ،  کمک  به بهبود عملکرد بزرگراه، کاهش تصادفات و خطر ، روانی حجم ترافیک عبوری و افزایش رضایت عمومی شهروندان  از اهداف اجرایی این طرح بوده است.

سیدامیر سید هنجن معاون حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۳ نیز در این باره گفت : با هدف افزایش ضریب ایمنی وکاهش تصادفات،  اجرای بیش از ۱۰۰ هزار متر طول  خط کشی محوری در دو محور یاسینی و دوران و  خط کشی های ارتعاشی در سه نقطه بزرگراه شهید یاسینی تقاطع متروی کلاهدوز، پل شهید زین الدین و پل شهید سلیمانی که پر تردد محسوب می شود، در دستور کار معاونت قرار گرفته و عملیاتی شده است.

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه۱۳ با اشاره به همکاری معاونت و سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران در اجرای این موارد گفت: ایمن سازی ورودی و خروجی جایگاه CNG و پمپ بنزین یاسینی،نصب ۲۰ عدد کاشن تانک و ضربه گیر در جناغی ها،نصب  گاردریل برای افزایش دید رانندگان در شب، احداث جان پناه و پهلوگاه برای توقف اتومبیل ها در بزرگراه شهید یاسینی و…از دیگر موارد اجرا شده در راستای ارتقای ایمنی و کیفیت معابر وکاهش ترافیک وتصادفات این معابر است.

منبع خبر