شهردار منطقه ۱۹ تهران : محله نعمت‌آباد مجهز به مرکز کارآفرینی می‌شود

شهردار منطقه ۱۹ تهران از آغاز عملیات عمرانی احداث مرکز کارآفرینی در محله نعمت آباد در راستای حمایت از کسب و کار و اشتغال زایی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه یک مرکز کار آفرینی در محله کم برخوردار ناحیه سه در حال احداث است، افزود: […]

شهردار منطقه ۱۹ تهران از آغاز عملیات عمرانی احداث مرکز کارآفرینی در محله نعمت آباد در راستای حمایت از کسب و کار و اشتغال زایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه یک مرکز کار آفرینی در محله کم برخوردار ناحیه سه در حال احداث است، افزود: مرکز کار آفرینی نعمت آباد در خیابان طالقانی، کوچه شهید محمد حسن کوچه حمام در زمینی به مساحت ۱۳۰ متر مربع  و زیربنای ۵۴۰ متر مربع درچهار طبقه در حال احداث است.
این مسئول بیان کرد: عملیات خاکبرداری و اجرای ۸ شمع فونداسیون شامل آرماتور بندی و بتن ریزی این پروژه به اتمام رسیده  و در حال حاضر عملیات اجرای چهار شمع دیگر در حال انجام است.
او در خصوص پیشرفت پروژه احداث مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله نعمت آباد خاطر نشان کرد: ۹۵۰ متر مربع عملیات سنگ نما و ۱۸۰ متر مربع نیز آجر نما برای این مسجد انجام شده است.

منبع خبر