شهردار منطقه ۲۰ خبر داد: موافقت با افزایش یک طبقه ای تراکم بیشتر در محله نفرآباد شهرری/ ایستگاه های مترو شهرری تا پایان ۱۴۰۲ تکمیل می شود

شهردار منطقه ۲۰ تهران(شهرری) اعلام کرد: کمیسیون ماده پنج شهر تهران با افزایش یک طبقه ای در حوزه ساخت و ساز در محله نفرآباد موافقت کرد و با اجرای این موضوع، نوسازی در این بافت فرسوده رقم می خورد. سیدمحمد ناظم رضوی روز دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرری در سالن شیخ صدوق حرم […]

شهردار منطقه ۲۰ تهران(شهرری) اعلام کرد: کمیسیون ماده پنج شهر تهران با افزایش یک طبقه ای در حوزه ساخت و ساز در محله نفرآباد موافقت کرد و با اجرای این موضوع، نوسازی در این بافت فرسوده رقم می خورد.

سیدمحمد ناظم رضوی روز دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرری در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) همچنین با اشاره به مطالبه گری مردم در مورد توسعه شهرری گفت: با حمایت و نگاه موثر شخص شهردار و شورای شهر تهران اتفاقات خوبی برای بودجه رقم خورد و هفته آینده با حضور شخص زاکانی در محله نفرآباد، ۹ پروژه رقم می خورد.

وی ادامه داد: با مشارکت و همراهی مجموعه آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) یک زائرسرا و یک زورخانه با کمک سازمان نوسازی شهر تهران نیز در دستور کار ساخت داریم.

شهردار منطقه ۲۰ تهران ادامه داد: دو پروژه سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در شهرری در حال اجراست؛ دوربرگردان غیرهمسطح شهیدآوینی و دیگری کنار گذر بزرگراه آزادگان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اجرا می شود و بر کاهش ترافیک اثر دارد.

وی اضافه کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی شهید بغدادی در خیابان آستانه هم در دستور کار است که ترافیک را کاهش خواهد داد و از سوی دیگر یک پارکینگ هم در ضلع غربی حرم ایجاد می شود.

ناظم رضوی دلیل ملموس نبودن اقدامات عمرانی را نیز این گونه عنوان کرد: پایان سال ۱۴۰۰ این پروژه ها تصویب شده اما اقدامات خوبی خواهیم داشت چراکه شهردار تهران نگاه ویژه ای به شهرری دارد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران همچنین گفت: پروژه ایجاد تعریض و بهسازی خیابان فدائیان اسلام و اتصال آن به حرم عبدالعظیم هم از دیگر پروژه های ما است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی ایستگاه های مترو در شهرری تکمیل و عملیاتی می شود و یک ایستگاه مترو در مقابل بیمارستان فیروزآبادی با دسترسی به حرم خواهیم داشت.

ناظم رضوی همچنین گفت که دو پروژه توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال اجراست که در آن ساماندهی و زیباسازی میدان شهرری و پیاده راه ضلع غربی حرم در خیابان مدرس انجام می شود و باغ راهی در این مکان خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین گذری فرهنگی در شهرری ایجاد می شود و اتفاقات خوبی در زمینه گردشگری شهرری رقم خواهد خورد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران خاطرنشان کرد: شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران هم در شهرری ساماندهی در زمینه صنوف خواهد داشت و اتفاقات مثبتی خواهد افتاد و از سوی دیگر بوستان ملل در منطقه دولت آباد شهرری هم با یک شکل خاص ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: با موافقت تولیت آستان عبدالعظیم ساماندهی ضلع غربی حرم رقم خواهد خورد و به صنوف پارچه در جنوب حرم هم کمک خواهیم کرد و بحث مفصلی برای پیرامون حرم عبدالعظیم خواهیم داشت.

این مقام شهری این را هم گفت:سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یک بازار بزرگ فروش سبزی  در شهرری افتتاح خواهد کرد.

وی همچنین با تقدیر از نقش خبرنگاران در ثبت وقایع و لحظات گفت: نقش خبرنگاران در نمود و بروز کار خدمتگزاران موثر است و در این دوره که فضای کاری پیش آمده به اهمیت جایگاه خبرنگاران بیشتر واقف باشیم چراکه برای مردم فراهم ساختن عرصه های امید مهم است.

وی ادامه داد: در دوره ای که برخی تلاش می کنند که مردم را ناامید و دلسرد کنند نقش خبرنگاران پررنگ تر می شود تا به تبیین و اطلاع رسانی صحیح بپردازند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران خاطرنشان کرد: همدلی و وفاق خوب بین مسئولان در این دوره وجود دارد و امیدواریم میوه های این وفاق را در چند ماه آینده در شهرری ببینیم.

منبع خبر