شهردار منطقه ۲۱ تهران : تحقق اهداف اجتماعی در گرو حرکت فرآیندمدار است

شهردار منطقه ۲۱ تهران در جلسه داوری آثار ارسالی شهروندان برای آموزواره فصلی حرکت تابستان ۱۴۰۱ بر حرکت فرآیندمدار تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه گفت: اگر بخواهیم در هر کار، محصول خوب برداشت کنیم و به اهدافمان دست یابیم؛ می‌بایست فرآیندمدار عمل کنیم. متاسفانه محصول […]

شهردار منطقه ۲۱ تهران در جلسه داوری آثار ارسالی شهروندان برای آموزواره فصلی حرکت تابستان ۱۴۰۱ بر حرکت فرآیندمدار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه گفت: اگر بخواهیم در هر کار، محصول خوب برداشت کنیم و به اهدافمان دست یابیم؛ می‌بایست فرآیندمدار عمل کنیم. متاسفانه محصول مدار عمل می کنیم. اگر بخواهیم برنامه آموزشی منجر به ارتقای آموزش ترافیکی شود و رعایت اصول ایمنی در رانندگی اتفاق بیفتد باید فرآیندمدار عمل کرد.

وی ادامه داد: اگر از همان ابتدا هدف گذاری و مقدمات درست باشد و در جزئیات برنامه ریزی دقت کنیم، نتیجه خوبی به ثمر می‌نشیند. زمانی همیار پلیس مطرح شده بود و هر خودرو یک سرنشین کودک و همیار پلیس داشت که نکات ایمنی را متذکر می‌شد.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: آموزش‌های مدارس باید دارای ویژگی‌های خاص باشد. باید به تمام سطوح آموزش به شیوه‌های شناختی، عاطفی، روانی و حرکتی توجه شود تا بتوان آموزش کامل را محقق کرد.

در این جلسه؛ آثار ارسالی شهروندان با محوریت های موتورسوار آگاه به مدت یک روز در شهرک آموزش ترافیک منطقه ۲۱ به همراه گردش تابستانی ایمن در شهر برپا شده بود. در رشته نقاشی ۵۰۰ اثر، فیلم کوتاه یک دقیقه ای ۱۷ نفر، سوژه عکس ۱۱۰ و خاطره‌نویسی ۲۰۰ مورد آثار ارسالی شهروندان دریافت شده است.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه شهردار و معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه ۲۱، رئیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۱، فعالین حوزه ترافیکی و معاون فرهنگی کلانتری تهرانسر حضور داشتند.

منبع خبر