شهردار منطقه ۲۲ تهران : بوستان‌های چیتگر و جوانمردان ایمن‌سازی می‌شوند

شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح ویژه ایمن سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی گفت: دو بوستان جوانمردان و چیتگر به عنوان بوستان های فرامنطقه ای به حساب می آیند و روزانه هزاران نفر از شهروندان تهرانی از […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح ویژه ایمن سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی گفت: دو بوستان جوانمردان و چیتگر به عنوان بوستان های فرامنطقه ای به حساب می آیند و روزانه هزاران نفر از شهروندان تهرانی از این محیط ها بهره مند می شوند، به همین منظور ایمن سازی این دو بوستان در دستور کار واحد HSE قرار گرفته است.

وی افزود: در نظر گرفته شده طی پایشی از سوی کارشناسان ایمنی واحد HSE نقاط پرحادثه شناسایی تا از سوی عوامل اجرائی در نواحی شش گانه و اداره فضای سبز به عنوان متولی بوستان ها رفع نقص شود.

حاجوی ادامه داد: در نخستین اقدام تمامی بوستان های محلی مورد پایش قرار گرفته شده و در یک بازه زمانی مشخص برای رفع نواقص آنها اقدام خواهد شد؛ همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز در بوستان های فرامنطقه ای آغاز شده تا به شکل استاندارد و اساسی این نقاط برطرف شود.

شهردار منطقه تصریح کرد: انتظار شهروندان این است که در بوستان های ایمن تردد و گردش داشته باشند که این درخواست شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و در صورتی که شهروندان نیز نقاط حادثه خیز را در بوستان ها مشاهده کنند می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع آن شود.

منبع خبر